Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Događanje

Ljupka Gojić Mikić i Iva Šulentić vole ruže. Nisu jedine, na tulumu Melema bilo je još obožavateljica

Bile smo na glamuroznom predstavljanju Melem premium kolekcije proizvoda na bazi skupocjenog esencijalnog ulja damaščanske ruže

Žene naprosto obožavaju ruže: dobivati ih u buketima, držati ih u vazi ali i na njih mirisati. To je činjenica. Stoga je uistinu velika stvar što se – zahvaljujući novoj Melem premium kolekciji s prirodnim sastojcima i pravim esencijalnim uljem ruže Rosa damascena (damaščanska ruža) – od sada u ovom luksuzu doslovce može kupati.

Melem

Skupocjeno esencijalno ulje iz latica ruže Rosa damascena (za jednu litru ovog luksuznog dragocjenog ulja potrebno više od 750 kilograma latica) glavni je sastojak četiri nova proizvoda – Melem za tuširanje, Melem za usne, Melem suho ulje i Melem krema od 35 ml, koji osim što zavodljivo mirišu intenzivno njeguju i dokazano popravljaju raspoloženje.

Cure vole Melem ruže: Marijana Batinić, Nevena Rendeli Vejzović i Nataša Janjić 
Foto: Melem

U to su se na promociji ove prirodne kozmetike među prvima uvjerile istinske obožavateljice ruža među kojima su bile voditeljice Nevena Rendeli Vejzović, Iva Šulentić i Marijana Batinić, glumica Nataša Janjić te chefica Ana Grgić koja je u restoranu Le Bistro Esplanade za sve uzvanike Melem partyja pripremila jela inspirirana ružom.

Ključni ritual svakodnevne njege

Melem

‘Melem u 2018. slavi ženstvenost! I dalje je princip razvoja Melema osluškivanje i postavljanje novih standarda – samo najbolje za korisnice Melema. Esencijalno ulje ruže s razlogom ima status kraljice u kozmetici, pomaže nam da se osjećamo bolje u svojoj koži, veseli mirisom i ljepotom. Kada ga dodamo Melemu, dodajemo luksuz ključnim ritualima svakodnevne njege – tuširanju, njezi kože, njezi usana. Nismo odoljeli ni novim proizvodima koji baš u toplijim mjesecima pokazuju najbolji učinak – Melem dragocjeno suho ulje s esencijalnim uljem ruže miriše i izgleda poput parfema, a kombinacijom dragocjenih ulja jednostavno i bez komplikacija čini kožu baršunastom i blistavom’, na predstavljanju nove Meleme s esencijalnim uljem ruže rekla je Lucija Gluščević, brend menadžerica Melema u Atlantic Grupi.

Lucija Gluščević, brend menadžerica Melema u Atlantic Grupi i Ljupka Gojić Mikić, ambasadorica brenda Melem 
Foto: Melem

Esencijalno ulje dobiveno iz latica Rosa damascena ili damaščanske ruže tisućljećima je poznati kozmetički sastojak čije iznimne antioksidacijske, umirujuće i mirisne moći imaju nevjerojatan učinak na kožu – čine ju zategnutijom, baršunastom i neodoljivo mirisnom.

Lucija Gluščević, Ana Grgić, Ljupka Gojić Mikić i Iva Šulentić

 

‘Neki se ljudi zaljube na prvi pogled, no u mom slučaju dogodila se ljubav na prvi dodir! Jako volim miris ruže, tako da me Melem s esencijalnim uljem ruže na prvu osvojio mirisom, ali i odličnom njegom, pogotovo kad je riječ o novom suhom ulju. Jako mi se sviđa što se brzo upija i hrani kožu, istovremeno prekrasno mirišem, a nisam stavila parfem’, kaže Ljupka Gojić Mikić, ambasadorica brenda Melem kojoj su se na promociji nove kolekcije pridružile mnoge obožavateljice ruža.

 

Beauty blogerica Maša Zibar

 

Glumica Nataša Janjić

 

TV voditeljica Nevena Rendeli Vejzović

 

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba