NOVO MJESTO

Ljubitelji tjestenine su na zagrebačkom Dolcu dobili novo prodajno mjesto, Aureliu

FOTO: Aurelia

Zagrepčanima i njihovim gostima dostupno je novo prodajno mjesto Aurelia svježe tjestenine

Uz već dobro poznate proizvode rezane tjestenine (špagete, tagliatelle, fettuccine raznih boja i okusa) te punjene tjestenine (ravioli punjeni tartufima ili ovčjim sirom ili kozjim sirom i maslinama…) pa tortelloni (4 sira, šparoga i špinat, ricotta i špinat, pršut…), Aurelia odnedavno nudi i tradicionalne hrvatske tjestenine kao što su korčulanski (žrnovski) makaruni, istarski fuži, pljukanci i šurlice. Naravno, Aurelia nudi i vlastite umake uz tjesteninu.

Tajna nenadmašnog okusa Aurelia svježe tjestenine koju proizvodi tvrtka “Naše klasje”, krije se u sastojcima vrhunske kvalitete kontroliranog porijekla bez konzervansa: krupica od domaće baranjske durum pšenice, jaja, ovčji sir, šparoge, dalmatinski pršut, tartufi, špinat, blitva, masline. Aurelia svježa tjestenina svojim okusom, teksturom i mirisom pokazuje da je razlika između svježe tjestenine, bila ona rezana ili punjena, i suhe tjestenine jako velika. Svatko tko je probao uvjerio se to.

U osmišljavanju Aurelia asortimana glavna inspiracija svakako je bila mediteranska prehrana. Prednosti mediteranskog načina prehrane dolaze od uravnoteženog
konzumiranja raznolike hrane, primarno biljnog porijekla: voća, povrća, vlaknima i škrobom bogatih tjestenina, kruha i žitarica te maslinovog ulja itd. Postoje razne teorije o porijeklu tjestenine: jedna je da su Grci donijeli tjesteninu u Italiju, ali po nekim izvorima, Marko Polo je donio tjesteninu u Veneciju iz Kine. Kako bilo, tjestenina je danas temeljni prehrambeni proizvod.

G. Zoran Šimunić i Srđana Jevtić

“Za svakog kuhara je blagoslov pripremati tjesteninu gourmet kvalitete. Aurelia svježa tjestenina po kvaliteti i okusu konkurira najpoznatijim svjetskim markama. Koncept proizvodnje “farm to table” u ovom slučaju znači da je bazna namirnica, visoko kvalitetna durum pšenica uzgajana na baranjskim poljima, upotpunjena kvalitetnim regionalnim sastojcima kao što su istarski tartufi, dalmatinski pršut, ovčji sir, itd., čineći tako Aurelia svježu tjesteninu, rezanu ili punjenu, poželjnom delicijom na svakom stolu”, rekla je na otvorenju Aurelia prodajnog mjesta Srđana Jevtić, promotorica hrvatske gastronomije i autohtonih proizvoda, široj publici poznata i kao finalistica 1. sezone kuharskog show-a Masterchef.