Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

ZDRAVLJE

Kayla Itsines ima odličan trening istezanja za sve koji na poslu satima sjede. Htjet ćete ga isprobati

Ovaj je trening odličan i za sve one koji nastoje poboljšati svoju posturu tijela, a možete ga odraditi bilo gdje

Objave jedne od najpopularnijih fitness influencerica svijeta, Kayle Itsines redovito pratimo. Posljednja koja nam je privukla pažnju bila je ona namijenjena svima koji rade sjedilački posao, ali i svima koji naprosto žele poboljšati posturu svog tijela. Trening koji je podijelila sa svojim pratiteljima vrlo je jednostavan, i zahtijeva tek malo prostora i jednu prostirku. Kako je napisala u opisu, dobra je postura važna i iz razloga produktivnosti na poslu; nećete biti toliko umorni, smanjit će se bol u donjem dijelu kralježnice i općenito ćete se osjećati mnogo bolje. Sve vježbe možete provjeriti u nastavku.

View this post on Instagram

POSTURE WORKOUT ⠀⠀⠀ For the ladies who are sitting at a desk all day or are generally just trying to improve their posture, here is an at home workout that you can do anywhere to improve and maintain your posture. ⠀⠀⠀ So what are the benefits of having a good posture? Sitting and standing with proper alignment will allow you to work more efficiently with less strain and fatigue on your ligaments and muscles. You may also notice reduced back pain, reduced headaches, better form during your workouts and increased energy levels. ⠀⠀⠀ Let’s get started! 🙌 ⠀⠀⠀ ✅Abs to Child's Pose – 10 reps (5 each side) ✅Four-Point Arm & Leg Extension – 20 reps (10 each side) ✅Single-Leg Glute Bridge – 20 reps (10 each side) ✅Scapular Push-Up – 12 reps ✅Alternating Superman – 20 reps (10 each side) ⠀⠀⠀ 3 rounds ladies!! SAVE this workout and let me know how you go in the comments below! 💪 ⠀⠀⠀ www.kaylaitsines.com/SWEATchallenge ⠀⠀⠀ #BBG #BBGathome #SWEATathome #postureworkout

A post shared by KAYLA ITSINES (@kayla_itsines) on

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba