HRVATSKI BREND

Jucifer je varaždinski brend zbilja ljutih umaka iza kojeg stoji jedan glazbenik

FOTO: Jucifer hot saus Facebook

Iza Jucifera stoji Juraj Geci, glazbenik koji je bio uvjeren da domaćem tržištu treba nešto više od feferona ili tabasca

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: Jucifer

Uza brenda stoji: Juraj Geci, glazbenik iz Varaždina koji svira u bendu Soul Fingers, ali uz to gaji veliku ljubav prema chilliju, i smatra da su glazba i hrana itekako spojive.

Brend radi: ljute umake od zelenih i crvenih papričica, razne ljute namaze i ajvare, te kisele papričice.

Jucifer hot saus Facebook

Brend je nastao: kao ideja tijekom putovanja u SAD 2015., zbog sve izraženije ljubavi prema ljutim umacima i chilli papričicama koje je Jura potom počeo raditi i uzgajati sam. Samo ime aludira na paklenu ljutinu Lucifera, a budući da mu je nadimak Juc, ono je došlo samo od sebe.

Brend je pokrenuo jer: još je kao dijete jako volio ljutu hranu, no brzo je shvatio da se domaća ponuda svodi tek na ljute feferone, a nešto kasnije i Tabasco. Kad je 2009. prvi put otišao u SAD, u Kaliforniji je naišao na ljute umake koji su ga oduševili, i koji su se nudili na svakom koraku. Sve što je zaradio svirajući, potrošio je na umake, pa je u Varaždin donio punu torbu najrazličitijih bočica s ljutim umacima i krenuo s osmišljavanjem vlastite recepture.

Prvi je umak skuhao uz pomoć trikova i savjeta s YouTubea, i kaže da je u početku sve to bilo tek na razini igre i razonode. Međutim, kad je nakon nekih loših pokušaja uspio doći i do umaka koji se zbilja svidio njegovim kolegama i prijateljima, odlučio je o svemu skupa učiti još i više, pa je na sljedećem putovanju u SAD, onom u Teksas i Tennessee, zapisivao recepte i kupovao sjemenke s kojima se ponovno vratio kući.

Jucifer hot saus Facebook

To mu je omogućilo da eksperimentira, a u cijelu se priču uključila i njegova majka, inženjerka agronomije, pa su na obiteljskoj zemlji na Banjščini, gdje su se roditelji rekreativno bavili uzgojem povrća, posadili prve čili papričice. Kad su se za njegove proizvode počeli zanimati poznati restorani, poput Đurine Hiže, shvatio je da bi hobi mogao prerasti u nešto više.

Može se razgledati i kupiti: putem Facebooka, Instagrama ili mail adrese jgeci1@gmail.com.

Cijene se kreću: u rasponu od 20 do 35 kuna, ovisno o proizvodu i vrsti ljutine. Svi proizvodi su rađeni prema ekološkim načelima, što znači da se u procesu izrade ne koriste nikakve kemikalije, a biljke se tretiraju isključivo bio gnojivima i prirodnim repelentima za kukce i štetnike.