Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Instagram planira uvođenje nove opcije koja će pomoći neprofitnim organizacijama

Facebook već neko vrijeme ima opciju da možete donirati određenim organizacijama, a sada će nešto slično uvesti i Instagram

Nakon što već neki korisnici na Facebook platformi imaju mogućnost donirati za različite akcije, grupacije i organizacije, sada to testira i Instagram. Radi se o novoj naljepnici koja će korisnicima omogućiti prikupljanje sredstava za neprofitne organizacije. Nova značajka i dalje je u fazi testiranja pa se neće pojaviti svim korisnicima.

Onima kojima se pojavila, nalazi se u ‘Pričama’, a pojavljuje se tako da vidite popis naljepnica neprofitnih organizacija. Korisnici će tako imati mogućnost na naljepnicu staviti link neprofitne organizacije koju odaberu s liste. Sistem je dosta sličan kao i kod Facebooka kojem je ta opcija omogućila prikupljanje preko milijardu dolara.

Potrebni privatni podaci i broj kartice

Da dolazi do ove nove značajke potvrdili su i iz Instagrama, a nadaju se da će biti aktivna krajem ove godine. Cilj je da se doprinese zajednici i podiže svijest u društvu. Jedina malo zeznuta stvar je što, ako ćete htjeti donirati ili na svoju priču staviti neku naljepnicu, morat ćete prije toga unijeti podatke o svojoj kreditnoj kartici.

To znači da će Facebook kao matična tvrtka Instagrama, ako se ovo ostvari, dobiti pristup milijunima brojeva kreditnih kartica koje se u pravilu nakon toga mogu koristiti za druge transakcije unutar platforme. Nakon čitavog skandala i kontroverze koje su imali po pitanju privatnosti, bit će zanimljivo saznati hoće li se korisnici odlučiti uključiti i time možda svoju privatnost staviti na kušnju.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba