DRUŠTVENE MREŽE

Instagram je uveo nove marketinške alate za influencere, a bolje će kontrolirati i lažne profile

FOTO: @camilacoelho

Instagram je jučer objavio nove marketinške alate za influencere i brendove

Iako nama još nije dostupna ni “Paid partnership” opcija, Instagram je jučer javio da na globalnoj razini lansira nove opcije za plaćeni sadržaj koji objavljuju influenceri i brendovi, piše Vogue Business. Novi alati uključuju proširenje opcije “Paid partnership” pri čemu će se takve objave moći dodatno platiti i oglasiti što se prije nije moglo, a osim toga uvest će i nove alate za analitike koje će moći koristiti influenceri s velikim brojem pratitelja kao što je primjerice Chiara Ferragni koju prati više od 16 milijuna ljudi ili Camila Coelho koju prati gotovo 8 milijuna.

Uz ova dva dodatka za korisnike, Instagram će povećati detektiranje i kontrolu profila koji nisu autentični već postoje samo kao generatori dodatnog prometa u obliku pratitelja i aktivnosti. Kad će spomenute opcije biti dostupne na našem području još nije poznato.