INSTAGRAM

Instagram je ovih dana uveo nekoliko promjena. Evo što one znače za nas

FOTO: Unsplash

Okupile smo sve promjene koje je Instagram uveo ovih dana

Instagram je s početkom listopada uveo nekoliko promjena koje bi korisnicima trebale omogućiti lakše komuniciranje sa svojim prijateljima, kupovanje preko platforme te povećanje sigurnosti od neprimjerenih komentara i korisnika. Nakon problema koje su imali s privatnošću i micanjem broja lajkova na slikama, ove nove promjene su djelomično došle uz pozitivne komentare, ali i dalje postoje korisnici koji nisu previše zadovoljni. Okupile smo sve promjene koje su stigle ovih dana.

Ograničavanje neprimjerenih profila

Instagram

Kao i kod Facebooka, Instagram ima ugrađene opcije blokiranja i prijavljivanja neprimjerenih i neželjenih komentara ili korisnika, a sada su po tom pitanju otišli korak dalje. Restrict je nova opcija koja će omogućiti da ograničite neprimjerene postupke osobe koja vas zlostavlja ili jednostavno smeta. Dok blokiranje osobe može u mnogim slučajevima biti korisno, ipak može biti neugodno jer osoba koju ste blokirali to lako može saznati, a i u tom slučaju vi gubite mogućnost vidjeti njihove aktivnosti. Restrict će zato omogućiti da odaberete osobu koja vas zlostavlja, a svaki njihov komentar na vaše objave će prije objavljivanja morati prihvatiti. Slično je onome kad na Facebooku trebate prihvatiti hoće li se neka objava ili fotografija pojavljivati na vašem profilu ili ne. Osim toga, poruke te osobe će se prebacivati u poseban sandučić, a ako ih otvorite i pročitate, ta osoba neće dobiti potvrdu za to. Ova opcija počela se testirati tijekom ljeta i pokazala je pozitivne rezultate. Kako bi neki profil odabrali kao ograničen, trebate otići na njihov profil i odabrati opciju Ograničite.

Kupovanje u proširenoj stvarnosti

Instagram

Nekoliko brendova koji imaju prodaju direktno preko Instagrama sada će moći uključiti i proširenu stvarnost kako bi zainteresirani kupci mogli ‘isprobati’ njihove proizvode prije kupnje. U početku će ova opcija biti limitirana za brendove koji prodaju kozmetiku i naočale, ali ideja je da to postane dostupno i za ostale brendove. Ovime žele pomoći korisnicima Instagrama da vide kako im neki proizvod stoji, a nadaju se i kako će korisnici htjeti selfije s proizvodima htjeti dijeliti na svojim pričama. Proširivanje ove opcije ukazuje na njihov plan s kojim žele s vremenom postati mjesto za kupnju preko interneta.

Instagram Thread

Instagram

Bez obzira na to što se na Instagramu korisnici mogu dopisivati preko opcije Direct, sada su uveli i dodatnu aplikaciju Thread preko koje možete dijeliti trenutke sa svojim najbližim prijateljima. Mashable je aplikaciju usporedio sa Snapchatom jer vam prije svega omogućava da poruke koje šaljete budu u obliku fotografija, a i čitavo sučelje je dosta slično već poznatoj aplikaciji. No, preko Threada nećete moći razgovarati s bilo kojom osobom na svojoj listi prijatelja, već samo s onima koje ste vi označili kao bliskim prijateljima i onima koji su isto tako označili i vas. Ako pokušate poslati poruku nekome tko nije na toj listi ili vi niste na njegovoj, ta poruka će otići u Direct. Aplikacija također nudi da vam automatski objavljuje status što znači da vas traži brojna dopuštenja – od pristupa galeriji, lokaciji, kretanju, razini baterije i internetskoj povezanosti. Očekivano, ta opcija izazvala je dosta komentara oko pitanja privatnosti s kojima Instagram i vlasnik Facebook baš i nisu imali najbolja iskustva.