Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Instagram je otvorio vlastiti profil za kupovinu na kojem će se nalaziti najnoviji trendovi

Osmišljen je novi način kako da se na Instagramu na jednom mjestu nađu najbolji brendovi i najnoviji trendovi

Iako već neko vrijeme postoji mogućnost kupovanja preko Instagrama, sada je i sam Instagram pokrenuo svoj profil imena @shop. Vodi ga grupa Instagram stručnjaka za društvene mreže koji će svakodnevno provjeravati trendove, brendove i dizajnere koji predstavljaju interes javnosti. Taj profil će služiti kao indikator trendova u realnom vremenu, a na njemu će pokazivati izabrane objave preko kojih će se također moći i kupovati.

Na profilu se trenutno nalazi 12 objava, među kojima su se našli proizvodi brendova Feel Jeans, The Lip Bar, Glossier, Olive and June i drugih. Glavna zanimljivost je da umjesto samo prikaza proizvoda imaju i kratku priču o brendu ili par rečenica osnivača brenda. Uz to se na svakoj objavi nalazi i poveznica za profil na kojem se nalaze proizvodi. Dakle, sve funkcionira poput prave online trgovine.

Ovakav profil mogao bi pomoći mnogim brendovima da povećaju svoj doseg, ali i navesti mnoge koji prodaju preko Instagrama da obrate više pozornosti na sadržaj koji objavljuju. Na @shop profilu se neće nalaziti samo odjeća, modni dodaci i šminka već i namještaj, dodaci za dom i proizvodi iz svih drugih kategorija koji interesiraju zaposlene žene između 20 i 30 godina. Eva Chen, voditeljica modnih partnerstava za Instagram izjavila je da im je za sada plan svakog dana istaknuti jedan brend te se fokusirati na pričanje priča umjesto da se samo prodaju proizvodi.

Nakon uvođenja beta verzije preko koje se omogućuje korisnicima da kupuju preko Instagrama bez da izlaze iz aplikacije, ovo se čini kao dosta dobra verzija online trgovine.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba