PUTOVANJA

I Hrvati putuju zbog društvenih mreža. Jer i mi volimo imati dobru fotku na Instagramu

FOTO: Instagram (@plitviceholidayresort)

Nova istraživanja pokazala su kako i Hrvati putuju zbog dobre fotke te da s obzirom na to i biraju lokacije

Budući da se objava fotografija s odmora na društvenim mrežama smatra razglednicom današnjice, putnici neprestano traže nadahnuće, individualnost i žele se istaknuti. Za to su spremni odstupiti od uobičajenih turističkih izbora prilikom odabira smještaja na odmoru jer gotovo polovica putnika iz Hrvatske otkriva kako bi voljelo posjetiti neko mjesto koje je toliko jedinstveno da nitko od njihovih prijatelja nije bio ondje.

Posljednja istraživanja pokazuju da gotovo polovica putnika iz Hrvatske (51%) otkriva kako bi voljelo posjetiti neko mjesto koje je toliko jedinstveno da nitko od njihovih prijatelja nije bio ondje. Ne samo da putnici koriste društvene mreže kako bi impresionirali svoje prijatelje i obitelj, nego sada više nego ikad prije traže nadahnuće za svoj odmor putem društvenih mreža, fotografija, influencera i aplikacija, a sve im je to dostupno jednim dodirom prsta.

Sve veća popularnost društvenih mreža transformirala je putovanja, od planiranja, nadahnuća i rezervacije do dijeljenja sadržaja. Otkad stignu na svoje odredište, putnici su u potrazi za trenucima vrijednim objave na Instagramu.

Jedna petina globalnih putnika (20%) među kojima više od petine putnika iz Hrvatske priznaje da bira smještaj koji na fotografijama mogu prikazati skupljim nego što je zaista bio. Također, više od četvrtine priznaje da je rezervacija atraktivnog objekta obavezna za odmor, i to kako bi mogli snimiti fotografije koje će među prijateljima i obitelji prikazati kao ciljeve (#goals).

Stoga nije iznenađujuće da više od četvrtine globalnih putnika (26%) planira odabrati jedinstveni smještaj tako da se istaknu u gomili i da bi ih se smatralo trendseterima.