HRVATSKI BREND

Hrana na Kvadrat genijalni je domaći brend proteinskih pločica. Evo gdje ga kupiti i u kojim sve okusima

Iza brenda stoji Helga Regina Kapov, menadžerica, nutricionistica i pobornica prirodne hrane

FOTO: hrana na kvadrat

Iza brenda stoji Helga Regina Kapov, menadžerica, nutricionistica i pobornica prirodne hrane

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: Hrana na Kvadrat

Tko: Osnivačica brenda je Helga Regina Kapov, menadžerica, nutricionistica i pobornica prirodne hrane. Nakon dugogodišnje karijere u menadžmentu u potrazi za novim izazovima pokrenula je brend zdrave hrane s ciljem širenja svijesti o zdravijim opcijama.

Što: Hrana na Kvadrat je brend sto posto prirodne funkcionalne hrane. Zasad nude jedinstvene proteinske pločice napravljene od samo pet visokokvalitetnih, cjelovitih sastojaka. S bazom bjelanjaka, voća i orašastih plodova, pločice ne sadrže dodani šećer i imaju 24 posto proteina. Jedna pločica sadrži tri bjelanjka, dvije datulje i šaku orašastih bez loših dodataka. Odličan i potpun obrok to-go ili poslastica bez dodanog šećera. Ističu da su brend kojem možete vjerovati jer vam izvana, na pakiranju odmah kažu što je unutra. Prednosti prirodne proteinske pločice su stabilna i dugotrajna energija, produžena sitost radi odličnog omjera nutrijenata, kao i opravak i regeneracija mišićne mase.

 

Kada: S obzirom da sve više ljudi shvaća koliko hrana koju jedu utječe na njihovo zdravlje a potražnja za prirodnim a ukusnim proizvodima raste, kreću s razvojem i 2019 predstavljaju proizvod koji se u to savršeno uklapa. Širenjem prodajne mreže ulaze u sve više zdravih dućana i fitness klubova, a početkom 2020. ulaze u poslovnice DM-a Hrvatska.

Zašto: Hrana na kvadrat stvorena je s jednim ciljem – da što više ljudi jede i uživa u zdravoj hrani, a iznad svega je ideja izgraditi brend kojem ljudi mogu vjerovati. Hrana na Kvadrat zajednica na Instagramu broji blizu deset tisuća pratitelja i stalno raste. Tu su ljubitelji zdravog života, fitness entuzijasti, motivatori pozitivnih promjena koji preporučuju i hvale njihove proizvode.

Može se razgledati i kupiti: Na preko 90 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, od DM poslovnica, Veronika delikatesa, Tvornice zdrave hrane, Mrkvice Zagreb… A na svom web shopu ekskluzivno nude i dva nova okusa.

Cijene se kreću: između 14 do 27 kuna ovisno o veličini pakiranja (na webu se mogu pronaći i veća pakiranja).