RELAX

Gdje idemo i što nosimo sa sobom na ovaj produženi vikend

Pred nama je divan produženi vikend, a mi ništa ne prepuštamo slučaju i već imamo planove

Ljetni tulumi su gotovi, no pred nama su jednako lijepi i uzbudljivi jesenski vikendi ispunjeni zanimljivim aktivnostima. Zato smo s vama odlučile podijeliti naše planove za ovaj produženi vikend. Možda vam posluže kao inspiracija za vikend putovanje, a možda ipak odlučite da ovaj vikend želite ostati u krevetu uz neku novu seriju.

Katarina, novinarka

Pexels

Kako izgledaju moji produženi vikendi u pravilu ovisi o periodu i godišnjem dobu. Inače ih pokušavam provesti u putovanjima, ali ovaj vikend mi je radni. Da ne radim otišla bi s dečkom u Rovinj. To nam je zapravo ideja otići za dva tjedna. Unajmit ćemo apartman preko Airbnba, malo šetati, uživati i upoznavati Istru. Ovaj vikend bi trebala kupiti novu torbu za put, kofer mi je prevelik za vikend putovanje.

S obzirom da sam ovaj vikend primorana biti za laptopom i doma, namjeravam do kraja pročitati knjigu Opaka i napokon pogledati seriju Maniac do kraja (ne, Nives i ja ne gledamo skupa). Još uvijek sam šokirana svakom epizodom. Usput ću vam i napisati kakva je.

Inače vikende provedem u zalijevanju biljaka, čitanju knjiga ili bojanju bojanke za odrasle. Vikendi su rezervirani i za duge šetnje s mojim psom u prirodi. Uvijek tražim nešto da se opustim i potpuno maknem od stresa. Ovaj vikend si namjeravam prirediti i pjenušavu kupku s mirisom lavande koju sam dobila na poklon za rođendan. Savršeno za nedjelju.

Veronika, novinarka

Vjekoslav Skledar

Propao mi je put u Beograd jer se svemir tako posložio pa planiram miran vikend koji uključuje zemaljske poslove. Manikura i registracija auta idu pod ruku, a nakon toga imam ručak s prijateljicom u Beštiji koju još uvijek nismo isprobale. Nabavila sam karte za kino, kino Europa u subotu u 17 prikazuje film Crni član KKKlana (obožavam Adama Drivera).

Nakon filma ostajem na piću ili dva u gradu i brišem doma dok me netko ne pozove na tulum. Nedjelja ujutro rezervirana je za jogu, popodne ću vrlo vjerojatno ljenčariti uz knjigu Školice književnika Julija Cortázara koju nikako da dovršim, jer je uvijek nešto važnije od toga.

Navečer idem u Tvornicu na Son Lux. Ponedjeljak je rezerviran za prirodu, kuhanje i ispijanje kavi te pripremu za novi radni tjedan. Ipak, produženi vikend uvijek dobro dođe gdje god bio.

Nives, modna urednica

Umjetnički paviljon

Ako nisam isplanirala neko putovanje ili bijeg u Zagorje kod svojih, produžene vikende volim iskoristiti za pospremanje stana (OCD, nisam ja kriva) i posvećivanje stvarima za koje tijekom tjedna nemam vremena. Ovaj vikend to će biti domaća zadaća za radionicu kreativnog pisanja na koju idem jednom tjedno i čitanje “Knjige o travama” i “Homo deus” koje sam dobila za rođendan od prijateljica.

Osim toga, iako sam se ove godine odrekla shoppinga posebno u high street trgovinama, vrijeme je za nove čizme, a oko mi je zapelo za jedan model danskog brenda Another Project koji je upravo stigao u zagrebačku Garderobu. Nakon toga ću vjerojatno svratiti do Umjetničkog paviljona gdje je jučer otvorena nova Bukovčeva izložba.

Večeri planiram provesti uz Maniac čiju sam prvu epizodu ovaj tjedan gledala u tri navrata jer svaki put zaspim na nekom drugom dijelu, i uz testiranje par prirodnih beauty proizvoda koje sam u posljednjih tjedan dana uvela u svoj kupaonski ormarić.

Tina, glavna urednica

Unsplash

U planu za moj vikend zapisane su duge šetnje. Naime, posjetit ću Budimpeštu, a razlog tome je njezina relativna blizina i činjenica da već nekoliko mjeseci nisam bila izvan Hrvatske. A svi znamo koliko nam treba taj odmak. Želim se odmoriti od jedno te istog okruženja, rutine i upiti barem nešto malo drugačiju atmosferu.

Iako će mi vikend biti i posvećen poslu, slobodno vrijeme u potpunosti namjeravam prepustiti slučaju. Odavno je iza mene onaj stil putovanja na kojem nešto moram u bilo kojem smislu. Znam da želim posjetiti restorane i odmoriti se, a ostalo ću odlučiti na putu do tamo.

Tako da sa sobom prvenstveno nosim topliju odjeću. Zimogrozna sam i ove sam jeseni već stavila kapu na glavu. Ona i pletivo zasigurno će biti u mojoj torbi. Komad od kojeg ne odustajem svakako su i crne tajice jer ispunjavaju sve moje potrebe za slojevitim odijevanjem. Iznajmili smo divan stan u centru, tako da planiram uživati i u tom ambijentu.

Ivana, novinarka

Produženi vikend namjeravam provesti u prirodi, odlaskom kod svojih roditelja koji žive na Žumberku iznad Samobora. Toplo vrijeme koje najavljuju nastojat ću iskoristiti maksimalno za boravak na otvorenom, šetnju ili trčanje, a ubrat ću i pokoji jesenski plod kojih ove godine zaista ima puno.

Kako sam se ove godine ozbiljno bacila na zimnicu namjeravam po prvi put kuhat pekmez od jabuka i dunja. Vidjet ćemo kako će ispasti. Večeri će biti rezevirane za pokoju dobru knjigu, a jedna od njih je Aktovka Hiromija Kawakamija koju mi je preporučila kolegica ili neki dobar film ako se nađe. Potpuno oslobođena svih obaveza tijekom ova tri dana ću uživati u domaćoj hrani koju će mi spremati mama.

Uglavnom pravi odmor koji će mi itekako dobro doći. Pošto idem kod svojih ponijet ću samo sportske stvari, trenirku, tenisice, gumene čizme, dobru knjigu i kozmetiku, naravno ono najosnovnije.