Fond #SPASIME dobitnik prestižne nagrade IPRA Golden World Awards 2020

Fond #SPASIME dobio je najveću i najvažniju svjetsku komunikacijsku nagradu Golden World Awards 2020 u kategoriji Community Engagement. Riječ je o nagradi koju dodjeljuje IPRA (International Public Relations Association), vodeća globalna mreža profesionalaca iz područja odnosa s javnošću utemeljena 1955. godine, a fond #SPASIME za nagradu je prijavila agencija za komunikacijski menadžment Media Val.

Iznimna je čast dobiti ovako veliko međunarodno priznanje za projekt koji je stavio temu borbe protiv obiteljskog nasilja u fokus javnog interesa. Ova nagrada samo još dodatno jača značaj ovog vrijednog projekta kroz koji su osigurana sredstva za osnivanje fonda #SPASIME za konkretnu i interventnu pomoć žrtvama obiteljskog nasilja“ – poručili su iz agencija Media Vala i Fabule koje su bile zadužene za komunikacijsku podršku fondu #SPASIME.

Inicijativa #SPASIME, koju je 1. ožujka pokrenula scenaristica i glumica Jelena Veljača, u 11:55 na Tomislavovom trgu organizira prosvjed protiv rastućeg vala obiteljskog, ali i svakog drugog nasilja u Hrvatskoj. Photo: Dalibor Urukalovic/PIXSELL Dalibor Urukalovic/PIXSELL

Fond #SPASIME tako se našao u društvu kompanija kao što su Shell, Dentsu, Lukoil, Hill+Knowlton Strategies iz SAD-a, Japana, Ujedinjenog Kraljevstva, Španjolske, Rusije, Ujedinjenih Arapskih Emirata i drugih zemalja.

Fond #SPASIME osnovale su inicijativa #SPASIME i Zaklada SOLIDARNA početkom lipnja 2019. godine, a do danas je pomogao 60 žena i njihovim obiteljima s ukupno 104 djece. Pomoć se ponajprije odnosi na pokrivanje troškova povezanih s nasiljem koje su pretrpjele, poput troškova pravnog savjetovanja, smještaja, psihoterapije i liječenja te nabave hrane i odjeće, kao i pružanje zaposlenja čime je žrtvama nasilja osigurana financijska neovisnost. Fond #SPASIME i dalje skuplja sredstva za pomoć žrtvama nasilja – IBAN HR4124020061500078391 s CTA: za doniranje.

Golden World Awards godišnje je globalno natjecanje koje je IPRA pokrenula 1990. godine s ciljem prepoznavanja izvrsnosti u odnosima s javnošću, pri čemu projekte u brojnim kategorijama ocjenjuju komunikacijski stručnjaci iz kompanija, agencija, udruženja, institucija i visokih učilišta diljem svijeta.