Nekad je nužno odabrati stranu
DOGAĐAJ

Dizajner Matija Čop ovaj se put okušao u mediju billboarda. Pripremio je novu izložbu na Držićevoj aveniji

FOTO: Zvonimir Ferina

Izložba Matije Čopa u mediju billboarda na Držićevoj aveniji

Rijetke su izložbe suvremenog modnog dizajna u Hrvatskoj pa ih uvijek s radošću popratimo, a prije koji smo tjedan iscrpno pisale o izložbi Proces koju je dizajner Matija Čop postavio u galeriji HDD-a. Nije dugo trebalo da nam pripremi još jednu izložbu, ali ovaj put u sasvim drugačijem mediju – billboardu.

“Modni dizajner Matija Čop, radeći konstrukciju odjeće došao je do shvaćanja da zapravo ona počinje postajati dovoljna. Već samostalno djelo. Njegova je intencija istražiti mogućnosti, na koji način spojiti, ali i odvojiti plohe koje čine odjevni predmet. Stoga linije ušitka razdvajaju, ali i spajaju krojne dijelove. Projektiranje odjevnog oplošja razvija u svojevrsni modni urbanizam, u analogiji planiranja i razvijanja odjeće i gradogradnje, planiranja i rasta grada. Ovdje, u sliku je upisan niz sugestija mogućnosti – na primjer, vidimo urbanistički plan grada budućnosti smješten u nepoznatom, bezimenom okruženju. Bez-referencijalnom okruženju, praznom. Kako se radi o vektorskom crtežu, on je prilagođen dimenzijama plakata 504 x 238 centimentra, te eksportiran u pdf format (zadržavajući marks and bleeds)”, piše Silva Kalčić, autorica programa Ploha/Površina 6 čiji je dio ovaj rad, u opisu izložbe.

Čopov Billboard smješten je na pročelju modernističkog stambenog nebodera na Držićevoj aveniji, a sjajno se uklopio upravo takav, usred grada, budući da je Čopu istraživanje karte grada prirodno jer to čini i pretače u krojeve još od početka studija i kolekcije City Lace koju je kreirao još 2012. godine.

Billboarad će biti izložen na ovoj lokaciji do 19. listopada, a cijeli projekt financiran je sredstvima Ministarstva kulture RH dok je oglasni prostor djelomično ustupio P.I.O. d.o.o., medijska kuća specijalizirana za vanjsko oglašavanje.