NOVI BREND

Cedulja je novi brend s genijalnim magnetnim naljepnicama za automobile. Doznale smo sve detalje

FOTO: TMG CREATIVE

Otkrile smo hrvatski brend naljepnica koje upozoravaju da se u nekom automobilu nalazi dijete, i to na jako simpatični način

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja, igračaka i hrane, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Tko: Iza brenda stoji Dunja Amulić, majka dječaka koji je bio motivacijski kotačić za stvaranje Cedulje. Rođena je i živi u Zagrebu gdje je završila Grafički fakultet. Nakon što je postala majka, primjećivala je naljepnice koje upozoravaju na vožnju djeteta u autu, no niti jedna naljepnica je nije oduševila do mjere da ju je poželjela na svom autu. Priča je počela nakon završenog porodiljnog kada je krenula s prvim idejnim rješenjima.

Prvo su nastale samoljepljive naljepnice koje su se vizualno razlikovale od svih naljepnica na našem tržištu. Nakon samoljepljivih i magnetne. Osobno preferira magnetne naljepnice zbog jednostavne upotrebe. Na svom autu vozi dvije naljepnice i kaže da joj je super spoznaja da ih može skinuti kada god to poželi.

Što: U ponudi su naljepnice s natpisom ‘dijete/djeca u autu’ ili personalizirane naljepnice. Personalizirane naljepnice prije izrade šalju na uvid kako bi kupac vidio kako će naljepnica izgledati. Naljepnice mogu biti klasične samoljepljive ili magnetne. U ponudi je oko 25 vizuala s različitim motivima – od puderasto rozih cvjetova do svemirskih raketa, plavih bagera ili nježnih oblaka, pa svaki roditelj može pronaći karakter svog djeteta u nekim od motiva s naljepnicama. Ponuda novih vizuala periodično raste.

Magnetne naljepnice su praktične jer se postavljaju prislanjanjem na limeni dio vozila i skidaju bez traga. Osim što su ugodne oku i na prvu privlače majke, praktične su za tate koji vole svoje ljubimce i ne žele lijepiti samoljepljive naljepnice. Tako da koliko god voljeli svoje limene ljubimce, uz pravilno održavanje, niti jedan tata ne može odbiti magnetnu naljepnicu.

Kada: Brend javno funkcionira od 2018.

Zašto: Zato što je sigurnost djece u prometu najbitnija. Djeca koja su u vozilu ili izvan njega najugroženiji su sudionici prometa. Naljepnicom potičemo dodatnu pažnju ostalih vozača u prometu, a pažnje nikad dovoljno. Zato što su potpuno drugačije, praktične, jednostavne, oku ugodne. Naljepnice su smišljene i proizvedene u Hrvatskoj te se kupnjom proizvoda poput ovog potiče razvoj malih poduzetnika kao i domaće gospodarstvo.

Može se razgledati i kupiti: Svi vizuali i informacije o naljepnicama mogu se naći na službenim stranicama, te profilima na Instagramu i Facebooku.

Cijene se kreću: Od 105 do 205 kuna, ovisno o zahtjevima kupaca.