VIJEST

Brend koji proizvodi britvice za novu reklamu odabrao je žene koje nisu izdepilirane na plaži. Fora

Tipična kampanja koja prati brendove specijalizirane za izradu britvica uključuje glatku kožu kakvu vidimo samo na reklamama. Ne i ova

Kozmetički brend Billie ima malo drugačije metode kada je u pitanju oglašavanje proizvoda koje nude. Specijalizirani za britvice i popratne pomade, ovaj brend od početka ima misiju okrenuti se ženi jer, kako navode, tvrtke takvog tipa uvijek uglavnom su usmjerene isključivo na muškarce. Žene su već dugo u kategoriji brijanja, stoga nije fer da ih se stalno zaobilazi. Nedavno su snimili svoju novu kampanju u kojoj su odlučili prikazati prave žene s pravim dlačicama.

Najnovija kampanja, Red, White and You Do You, okuplja žene svih veličina, oblika i boja koje nisu obrijale dlačice ispod pazuha, ali ni stidne dlačice. Nesputano uživaju na plaži i sve se čini najnormalnije. Mediji su ju okarakterizirali kao prvu koja je pokazala ženske stidne dlačice, a ne bismo se začudili ni da je tvrtka pokrenula trend nedepiliranja.

Samo nekoliko mjeseci nakon što je brend prošlog ljeta predstavio Project Body Hair, slijedili su ga i drugi brendovi kao što su Gillette Venus i Walmartov brend Joy. Čini se kako dlačice na tijelu dobivaju svoj veliki trenutak, a ova kampanja se ne bi trebala bitno razlikovati od one koja u fokusu ima žensku kosu. Što mislite vi?