VIJEST

Barbie je postala sutkinja. Cilj je još jednom osnaživanje i ohrabrivanje djevojčica

FOTO: @barbie

Mattel je do sada na tržište izbacio preko 200 različitih zaposlenih Barbika, a sada je stigla prva sutkinja

Istraživanja su pokazala kako se djevojčice u periodu oko pete godine počinju uspoređivati s dječacima i sukladno tome sumnjati u svoje sposobnosti i umanjivati ih. To je i vrijeme u kojem razmišljaju da neka uloga nije za njih jer je one ne mogu ispuniti kao i dječaci njihovih godina. Upravo zbog takvih stavova nas jako veseli kada se pojave projekti koji im prkose. Najnoviji je Barbie sutkinja koju je na tržište stavio Mattel.

Od 1959. godine Mattel je na tržište izbacio preko 200 lutaka koje prikazuju karijeristice, a ovo je prva sutkinja. Dolazi u crnoj sudačkoj halji s bijelim, čipkastim ovratnikom te sudačkim čekićem u ruci. Kao i ostale Barbie lutke, i sutkinja je dio Creatable World kolekcije, što znači da se prilikom kupnje može birati boja kože i kose te njena dužina. Razlog zbog kojeg su se ove godine odlučili za tu karijeru je činjenica da je u SAD-u samo 33 posto sutkinja. S ovom lutkom željeli su potaknuti djevojčice da razmišljaju i o toj karijeri. Barbie sutkinja može se kupiti na njihovoj službenoj stranici i Amazonu po cijeni od 88 kuna (12,99 dolara).

Kako bi dodatno poticali snagu djevojčica, osmislili su projekt Dream Gap u suradnji s Go Fund Me organizacijom. Radi se o globalnoj inicijativi koja za cilj ima poticanje neograničenih mogućnosti svake djevojčice, posebno u vremenu oko pete godine kada nastaje tzv. dream gap, sumnja u vlastite sposobnosti. Kroz ovaj projekt i vi imate priliku donirati za neprofitne organizacije koje rade s djevojčicama diljem svijeta. Ovo je samo jedan od njihovih zanimljivih projekata koji osnažuju te potiču raznolikosti.