Nekad je nužno odabrati stranu
HRVATSKI BREND

Ako tražite zdrave grickalice, morate probati ove domaćeg brenda Nutri Kulti. Zobene bombice zvuče top

Nutri Kulti pokrenula je nutricionistica iz Zagreba, u želji da svojoj obitelji ponudi zdravije opcije

FOTO: nutri kulti

Nutri Kulti pokrenula je nutricionistica iz Zagreba, u želji da svojoj obitelji ponudi zdravije opcije

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Iza brenda stoji: Martina Gilja, nutricionistica i majka dvoje djece. Završila je prehrambeno-biotehnološki fakultet u Zagrebu i nakon dva zaposlenja kao prodajni predstavnik u farmaceutskoj industriji odlučila je pokrenuti vlastiti posao kako bi spojila ljubav prema kuhanju i struku za koju se školovala.

Brend se bavi: Sa suprugom je u kućnoj radinosti počela izrađivala različite kruhove, štapiće, krekere kako bi jeli zdravije varijante takvih namirnica te izbjegli kupovne snackove (posebice za djecu) koji najčešće nisu najbolja solucija. Svi proizvodi se rade ručno, doslovno se svaki keksić ili grisin važe prije izrade i pečenja kako bi bilo približno jednaki. Ne koriste se nikakve gotove smjese, nikakvi aditivi ili konzervansi i pojačivači okusa.

Brend je pokrenut: Martina je otvorila firmu 2017., kroz poticaj burze za samozapošljavanje što je u samom početku poslovanja jako dobra pomoć. Na samim početcima poslovanja Martina je naišla i na koncept Cook Hub koji je bio od velike pomoći da se troškovi poslovanja u početku svedu na minimum. To je koncept gdje više firmi koristi isti prostor, dijeli inventar, opremu, troškove i režije. Spletom okolnosti, Martina iduće godine preuzima koncept Cook Huba od kolegice; nada se da će se situacija s koronavirusom uskoro smiriti jer je koncept Cook Hub upravo sljedeća ideja na kojoj Martina želi poraditi te je proširiti i realizirati u većem obujmu.

Pokrenula ga je jer: Ideja za otvaranje firme je bila spojiti ljubav prema kuhanju i isprobavanju raznih proizvoda u zdravijim varijantama i struku za koju se je Martina školovala. Bilo je puno pokušaja i pogrešaka, bačenih smjesa, različitih kombinacija, ali nije se odustalo jer se pokazalo da su upravo ovakvi proizvodi sve više i više traženi. Grisini od pirovog brašna, zobeni keksići i krekeri bez brašna od sjemenki su trio s kojim su krenuli prema dućanima zdrave hrane. Proizvodi su jako dobro prihvaćeni i dućani su pokazali volju za suradnjom.

Može se razgledati i kupiti: Danas nude deset proizvoda i plasiraju svoje grickalice diljem zemlje, u preko 30 dućana zdrave hrane, kao što su Grga Čvarak, Mrkvica, Veronika delikatese, Fino.hr, Špeceraj, … Proizvodi su prisutni i u nekoliko web trgovina (Merkato, HR online shop), a krajem prošle godine Martina je pokrenula i Nutri Kulti web shop.

Cijene se kreću: između 20 i 30 kuna.