Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

NOVI BREND

Ajoj je novi hrvatski brend jastučnica u koji ćete se zaljubiti. Mi već jesmo

Dvije mlade djevojke stoje iza genijalnog brenda jastučnica koji će vas osvojiti već na prvi pogled

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: Ajoj

Tko: Iza brenda Ajoj stoje Tanja Šuflaj i Tea Štokovac, dvije mlade djevojke koje su povezane zahvaljujući umjetnosti. Po struci su kustosica, odnosno fotografkinja/dizajnerica. Ključan je bio njihov susret 2017. godine. kad je jedna organizirala izložbu drugoj. Upravo tako je i počelo prijateljstvo i naša suradnja. Nakon zajedničkog rada na raznim projektima i izložbama, odlučile su pokrenuti i stvoriti vlastiti projekt. Estete, ljubiteljice dizajna i umjetnosti, dijele i vrlo sličan smisao za lijepo i oduvijek ih je privlačila tradicija i reinterpretacija iste. Vrlo spontano i prirodno su došle do ideje o pokretanju brenda.

Što: Brend njeguje estetiku minimalizma i jednostavnosti, prijenos poruka u kojima svatko može identificirati i pronaći sebe. Žele spojiti tradiciju s modernim stilom, da bi došle do proizvoda koji nosi važnu priču. Njihove jastučnice su posebne, unikatne, njeguju tradiciju, ručni su rad te sadrže priču. To ih čini drukčijim od jastučnica koje se masovno proizvode i prodaju. Njihove jastučnice svoje mjesto nalaze kod osoba koje obraćaju pažnju na detalje, osobe koje vole minimalizam, jednostavnost, umjetnost.

Kada: Prije godinu dana nastala je ideja, a bez pandemije brend ne bi tako brzo vidio svjetlost dana. Kad je cijeli svijet praktički stao, one su se pokrenule i iskoristile svaki trenutak slobodnog vremena da obilježe ovaj period umjetničkim eksperimentom i ljubavlju prema stvaranju.

Zašto: Proizvod poput jastučnica često je podcijenjen, a zapravo trećinu dana provodimo baš na njima. Posebnost naših jastučnica je neodvojivost, jedna jastučnica ne može bez druge i ne postoji jedna bez druge. Kroz vizualni identitet žele naglasiti njihovu povezanost s Istrom i svim njezinim bojama.

Može se razgledati i kupiti: U izradi je web shop, a za sada narudžbe primaju putem maila ([email protected]) i društvenih mreža.

Cijene se kreću: od 230 do 300 kuna.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba