PROMO

8. Pink Day Festival po prvi se put održava na terasi MSU-a

FOTO: PR

U ružičastim vinima moći ćete uživati 27. lipnja

Omiljeni vinski festival u regiji, zagrebački ružičasti festival Pink Day, ove se godine treba održati 8. puta, a po prvi puta, umjesto u muzeju Mimara – na otvorenoj, natkrivenoj terasi prekrasnog novozagrebačkog Muzeja suvremene umjetnosti. Umjesto 29. svibnja, zbog epidemiološke je situacije prebačen na novi i siguran datum, nedjelju 27. lipnja. Kao i uvijek, Festival prednjači u inovativnim idejama: prvi je, a neko vrijeme i jedini, svoje izlagače, proizvođače ružičastih vina i maslinovih ulja pozvao u muzejski prostor. Time je vinu i maslinovom ulju dao kontekst kakav, kao svojevrsna umjetnička djela, i zaslužuju. Okruženje ovog muzeja njegove moderne arhitekture drukčije je od dosadašnjeg, ali podjednako inspirativno, novo i – suvremeno. Naravno, i u lipnju će stolovi biti razmaknuti i sve će se održati strogo prema propisanim mjerama zaštite za sve izlagače i posjetitelje.

S obzirom da su prošla i ova godina bile izuzetno izazovne i zahtjevne za sve vinare – Pink Day ovoga puta akcent stavlja na prodajni karakter Festivala te poziva sve vinare (i posjetitelje) da osim kušanja – prodaju i kupe vina.

Festival će se održati prema ranije utvrđenom programu koji lani nije mogao biti održan a zemlja partner je Austrija! Na programu su tri odreda zanimljive radionice koje s veseljem najavljujemo. Kao prvo, jedinstven i unaprijed rasprodan Masterclass – Svijet ružičastih šampanjaca grupacije Moët Hennessy powered by Premium Visa. Druga će, pod nazivom Istra: kraljica maslinovog ulja powered by Catering Lisak biti posvećena ekstra djevičanskim maslinovim uljima a treća, Ružičasta Austrija powered by Austrain Wine, predstavlja upravo vina zemlje partnera – Austrije.

Smokey by Jimmy Choo

I ovoga puta najkreativnije uređeni izlagački stolovi će biti nagrađeni, što je na prošlom Pink Day-u podjednako oduševilo i izlagače i posjetitelje. Nagrade su ružičaste Jimmy Choo cipele model Smokey vrijedan tisuću dolara, zatim umjetničko djelo “DESIDERIO N°1 ART MUST BE TASTED” austrijskog umjetnika Andrewa Stixa, izrađeno specijalno za Pink Day te set Nikel Privé kozmetike autorice Mirjane Brlečić. Najavljuje se i još jedna, iznimno vrijedna nagrada, koja je zasada još uvijek tajna. Vjerujemo da će se izlagači specijalno potruditi da svoje izlagačke stolove urede i lijepo ukrase – tako da uđu u konkurenciju za najljepši stol. Ono što je sigurno je da će Pink Day kao uvijek do sada okupiti veliki broj u ružičasto odjevenih, ili ružičastim ukrašenih, posjetitelja željnih druženja nakon dugih, zimskih i “lockdown”-ovskih dana.

Važni partneri Festivala su, osim republike Austrije i Premium Visa kartice PBZ-a, još i Peugeot, Meblo Kare i Kraš. Festival partner ovaj puta je VINISTRA. Pink Day možete pratiti putem Facebooka i Instagrama.

Gift Bottle Desiderio Pink Day