Riječ je o tradicionalnoj kampanji povodom Svjetskog dana spavanja koju ova tvrtka, zastupnik branda Dormeo, provodi svake godine.
Neke tvrtke svojim zaposlenicima pružaju benefite u obliku fleksibilnog radnog vremena, bonusa, vrtića za djecu ili dodatnih edukacija, no Studio Moderna Hrvatska je pokazala da može još bolje i ugodnije, omogućivši svojim zaposlenicima da na posao dođu u pidžamama i da dan u uredu započnu doručkom i druženjem!
Svjetski dan spavanja obilježava se u ožujku, a ove godine taj datum bio je 13. ožujka. Tim povodom, Dormeo je pokrenuo kampanju kroz koju želi naglasiti koliko je dobar san potreban i važan za naše zdravlje, raspoloženje, pamćenje, energiju i imunitet. Pritom nije samo važno koliko spavamo, nego i kakvo je naše okruženje i asortiman za spavanje.
Bespoštedno novinarstvo koje gura društvo naprijed.
Za neograničeno čitanje Telegrama i podršku istraživačkim serijalima, pretplatite se na Telegram.