Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Ovako se da raditi!

Dormeo dan u pidžamama povodom Svjetskog dana spavanja

Riječ je o tradicionalnoj kampanji povodom Svjetskog dana spavanja koju ova tvrtka, zastupnik branda Dormeo, provodi svake godine.

Neke tvrtke svojim zaposlenicima pružaju benefite u obliku fleksibilnog radnog vremena, bonusa, vrtića za djecu ili dodatnih edukacija, no Studio Moderna Hrvatska je pokazala da može još bolje i ugodnije, omogućivši svojim zaposlenicima da na posao dođu u pidžamama i da dan u uredu započnu doručkom i druženjem!

Svjetski dan spavanja obilježava se u ožujku, a ove godine taj datum bio je 13. ožujka. Tim povodom, Dormeo je pokrenuo kampanju kroz koju želi naglasiti koliko je dobar san potreban i važan za naše zdravlje, raspoloženje, pamćenje, energiju i imunitet. Pritom nije samo važno koliko spavamo, nego i kakvo je naše okruženje i asortiman za spavanje.


„Kao i odjeću, posuđe ili primjerice automobil, i madrace je potrebno zamijeniti kako bi oni i dalje mogli ispunjavati svoju svrhu – pružiti potrebnu potporu, higijenski zdravu okolinu za spavanje i omogućiti neometan, miran i kvalitetan san. U 10 godina na madracima se nakupi i do 10,4 kg mrtvih stanica kože i čak 10 milijuna grinja te oni gube svoja izvorna svojstva, a istovremeno je krevet mjesto na kojem provodimo čak 1/3 života. Ovom kampanjom želimo osvijestiti zašto je potrebno redovito mijenjati asortiman za spavanje i ukazati na kvalitete koje madrac, jastuk ili krevetni okviri trebaju imati “, istaknula je Tihana Lučić, Dormeo brand managerica.


Kao dio kampanje, Dormeo svake godine objavljuje i oglas u kojem traži kandidata za posao iz snova – Dormeo spavalicu. Radi se o osobi koja se na jedan dan pridružuje Dormeo timu i plaću od 10.000 kuna zaslužuje radeći u uredima Studio Moderne ili točnije – spavajući na Dormeo madracu.
Ove godine, u 20-ak dana oglas je privukao više od 15.000 prijava, a najboljim se pokazao Jurica Đurinski, koji se istaknuo prirodnim talentom, dugogodišnjim iskustvom spavanja na raznim podlogama te ozbiljnim pristupom poslu. Jurica je tako danas uspješno odspavao prvi radni dan u Studio Moderni, a u uvjete rada uvršten mu je i polusatni odmor od posla – idealno!


U Dormeo kampanju povodom Svjetskog dana spavanja uključili su se i svi zaposlenici Studio Moderne došavši na posao u pidžamama i pokazavši time kako svoj posao shvaćaju ozbiljno, ali i s malom dozom zabave, te da u njemu doista uživaju, a kako je izgledao radni dan u pidžami, provjerite u videu:

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba