Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

NOVE STIKEEZ FIGURICE

Motivirajte klince na zdraviju prehranu pomoću Stikeeza iz Lidla

U Lidl su ponovno stigli Stikeezi – šarena ekipa koju klinci jednostavno obožavaju. 24 nove figurice predstavljaju hranu, a cilj im je potaknuti djecu da jedu što više voća, povrća i drugih svježih, hranjivih namirnica

24 nove figurice predstavljaju hranu, a cilj im je potaknuti djecu da jedu što više voća, povrća i drugih svježih, hranjivih namirnica.

Lidl Hrvatska održao je kulinarsku prezentaciju jednostavnih i maštovitih jela za djecu, a događaj je održan u sklopu dječjeg festivala ZGodionica na zagrebačkom Ribnjaku.

Sva pripremljena jela nadahnuta su Stikeezima – kroz igru s ovim slatkim figuricama, Lidl djecu želi motivirati na kreativnost pri biranju i spajanju cjelovitih i uravnoteženih namirnica.

„Jedan od najčešćih mitova u javnosti je da zdrava prehrana nije ukusna. U želji da napravimo pozitivan zaokret u promišljanju o prehrani i motiviramo najmlađe na uravnoteženu prehranu, ponovno smo
doveli Stikeeze u svoje trgovine, a ovoga puta svaki od njih stiže s poučnom i zabavnom porukom o sebi. Opisima Stikeeza htjeli smo klince kroz igru dodatno zainteresirati za voće, povrće, mliječne proizvode i druge svježe hranjive namirnice.

Za Stikeezima nisu ludi samo klinci, već i roditelji, a upravo zbog njih
smo se odlučili danas predstaviti pripremu ovih jednostavnih, ukusnih i maštovitih jela za klince,“ – izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

Kombiniranjem raznih Stikeeza kroz igru, djeca dolaze do rezultata u rješavanju „zagonetke” dobre prehrane. Djeci se odašilje dodatna poruka da maštovit i kreativan obrok može biti i ukusan, te im se na primjeren način približavaju benefiti zdrave prehrane.

Kulinarska prezentacija održana je u suradnji s mag. nutricionizma, univ. mag. fitofarmacije i dijetoterapije Nenadom Bratkovićem i njegovom NutriKlinikom. Nenad je okupljenima predstavio pripremu slatkog namaza od avokada, tortilla
sendviča, slanog namaza od sardina te brzog doručka od ribanih jabuka sa sirom.

Podsjećamo, popularna vesela Stikeez ekipa ove godine broji čak 24 člana. Osim figurica, u kolekciji su i album-hladnjak i vrećica za čuvanje Stikeeza. Album i vrećica su u prodaji, dok se Stikeez figurice dobivaju gratis pri kupnji u Lidlovim trgovinama na svakih potrošenih 90 kuna.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba