L'Adria ima novi proizvod koji ima i humanitarni karakter

Snaga mimoze pretočena je u dugoočekivani novi proizvod brenda L’ADRIA, ali i u prekrasnu humanitarnu akciju u suradnji s Udrugom žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU

Hrvatski brend preparativne kozmetike L’ADRIA na tržištu se pojavio prije nepunih 6 mjeseci, no svojim je skromnim i transparentnim pristupom te društveno odgovornim djelovanjem osvojio srca žena diljem Hrvatske. Upravo su one, žene koje su poklonile svoje povjerenje mladom domaćem brendu, inspiracija za sljedeći dodatak clean liniji za njegu lica – L’ADRIA Eye cream.

L’ADRIA Eye cream (launching cijena 149 kn, redovna cijena 209 kn) u svojoj bogatoj kremastoj teksturi čuva tajnu dubinske njege inspirirane ljepotama Jadrana, čiji je fokus ovoga puta stavljen na lijepu i nježnu, no iznenađujuće otpornu mimozu. Baršunasto kremasti dodir njegujućeg cvijeta mimoze uronjenog u obnavljajući maslinov skvalan pomaže obnoviti barijeru kože za dugoročan osjećaj hidratacije i ugode.

Obožavatelji makeupa posebice znaju prepoznati vrijednost okoloočne kreme u svojoj rutini njege, no osim proizvoda za dubinsku hidrataciju kože željeli su ponuditi jednu kremu koja će zadovoljiti potrebe mnogih. Naime, L’ADRIA Eye cream je sjajna, gusta, bijela krema bez mirisa koja maznom, ali nemasnom teksturom koja podsjeća na maslac zadovoljava potrebe dubinskog hranjenja i obnove okoloočnog područja tijekom noći, no dovoljno je lagana i brzoupijajuća kako bi bila osvježavajuća u dnevnoj upotrebi te, neupitno, fantastična podloga za korektor i ostali bazni makeup.

Osim što je prikladna i za osjetljive oči, L’ADRIA Eye cream štiti od isušivanja te osjećaja suhoće i zatezanja, kofeinom smanjuje natečenost, lipoaminokiselinama povećava tonus kože, adenozinom stimulira sintezu kolagena te smiruje, hidratizira i dodatno jača delikatnu kožu oko očiju algama, ekstremolitom ektoinom, betainom, bisabololom te alantoinom. Jedino što ova krema ne radi je posvjetljivanje podočnjaka, s obzirom na to da smatraju kako nijedan preparativni kozmetički proizvod to istinski ne može riješiti.

Kao i svi L’ADRIA proizvodi, Eye cream dolazi u bijelom staklenom lončiću te kartonskom pakiranju, koji su ekološki optimalne sirovine za recikliranje, a prikladna je za sve tipove kože, za zrelu, mladu, pa i onu najosjetljiviju jer ne sadrži mineralna ulja, PEG i polisorbate, fenoksietanol, parfem i eterična ulja.

No osim novog proizvoda prema želji njihovih kupaca, htjeli su dati od žene ženi i stvoriti sinergiju nesebičnog darivanja u ovo neočekivano, anksiozno i krizno vrijeme pandemije bolesti COVID-19. Naime, simboličnih deset kuna od svakog prodanog lončića L’ADRIA Eye cream ići će Udruzi žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU.

Usred mjeseca borbe protiv raka dojke prisjećamo se statistike koja nas podsjeća na bitnost pregleda kao prevencije; od raka dojke u prosijeku godišnje oboli više od 2700 žena i po pojavnosti je na prvom mjestu. Rak vrata maternice treći je najčešći rak žena u dobi od 30 do 49 godina (iza raka dojke i štitnjače), a godišnje oboli oko 300 žena iako se radi o karcinomu koji je preventabilan. Upravo zato, suradnja sa SVE za NJU je kontinuirana i služit će kao pomoć radu udruge i njihovim aktivnostima, a brend L’ADRIA obvezuje se redovito progovarati o važnosti pregleda i prevencije karcinoma, posebice raka vrata maternice čiji zaštitni znak je upravo cvijet mimoze.

 

Udruga žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU osnovana je 2008. godine s ciljem pružanja informacijske, psihološke i logističke pomoći ženama oboljelim od raka, kao i njihovim obiteljima, s centralnim, trajnim projektom Centra za psihološku pomoć, gdje oboljele i liječene žene te njihove obitelji ostvaruju psihološku podršku i brigu. Udruga je prepoznata kao posrednik i medij preko kojega iskazuje svoju odgovornost za žene oboljele od raka i njihove obitelji, a okuplja građane i stručnjake visoke razine osobne i profesionalne odgovornosti koji su angažirani u pružanju psihološke pomoći oboljelima i u prevenciji bolesti.

Nakon usvajanja dupina Instituta Plavi svijet i dodatnih donacija te udruživanja sa SVE za NJU, L’ADRIA svojim djelovanjem želi potvrditi status društveno odgovornog brenda s jasnom green filozofijom, radi čega planira proširiti svoje djelovanje tijekom 2021. godine, organizirajući brojne akcije koje progovaraju, pomažu ali i jasno djeluju na rješavanje problema koje smatraju krucijalnim. Nadalje, svaki novi proizvod uživat će akcijsku cijenu nižu čak 40% u periodu od mjesec dana nakon lansiranja proizvoda, kako bi se s njim mogli bolje upoznati i procijeniti je li vrijedan dodatak vašoj liniji njege. Početak studenog označava kraj launching cijena te cjelokupna L’ADRIA linija za njegu lica, osim Eye cream, poprima svoju redovnu cijenu – uz obećanje kako će svaka dodatna kuna pronaći akciju do koje vam je stalo.