Nekad je nužno odabrati stranu

Hrvati sve više i više opremaju svoje domove samo jednim klikom

Mlade, moderne urbane žene, koje cijene raznolikost ponude s preko 150.000 komada namještaja i predmeta za uređenje doma, najčešći su klijenti online trgovine Vivre u Hrvatskoj

Hrvatski kupci, a posebno žene, sve su više otvoreni prema online kupnji namještaja i predmeta za uređenje doma, stoga ne treba čuditi značajan rast popularnosti online trgovine Vivre.hr. Riječ je o platformi koja na jednom mjestu objedinjuje namještaj, dekoracije i predmete za uređenje doma od proizvođača diljem svijeta. Vivre posluje na ukupno 9 tržišta srednje i istočne Europe, koja uz Hrvatsku uključuju i Rumunjsku, Bugarsku, Mađarsku, Slovačku, Sloveniju, Češku, Poljsku i Grčku te kupcima svakodnevno nudi više od 150.000 različitih proizvoda od preko 5.000 različitih brendova.

Mlade, moderne i trendi urbane žene, u dobi između 25 i 45 godina, koje cijene raznolikost ponude, predstavljaju najčešće klijente online trgovine Vivre u Hrvatskoj. Osim toga, 3 od 4 narudžbe u Hrvatskoj naprave žene, kojima je udobnost doma prioritet i zadovoljstvo.

„Dom je mjesto u kojem se svaka osoba treba osjećati ugodno i zadovoljno pa smo zato sretni što već pet godina hrvatskim kupcima svakodnevno isporučujemo ljepotu i udobnost, čineći to brzo i za njih jednostavno. Kako nam je hrvatsko tržište jako bitno, smatram izuzetno značajnim početak suradnje s agencijom Media Val, kao vodećim komunikacijskim stručnjacima u Hrvatskoj, koji će nam pomoći da komunikacija s našim kupcima odsad bude još kvalitetnija“, izjavio je Iulian Veghes, potpredsjednik Odjela marketinga Vivrea.

Vivre je od svog pokretanja prije sedam godina uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca. Naručeni proizvodi su u tom razdoblju prevalili ukupno 2,1 milijardu kilometara što je jednako 5.500 puteva na Mjesec i natrag. Tajna uspjeha leži u širokoj ponudi namještaja i rasvjete, kupaonske opreme i proizvoda za kupaonice, kuhinjskih potrepština, zanimljivih dekoracija, posteljine, jedinstvene odjeće i torbi te više desetaka tisuća različitih artikala.

Sve to ne bi bilo moguće bez Vivreovog logističkog centra čije tehničke mogućnosti omogućuju da se u razdobljima velike potražnje dnevno obradi i više od 20.000 proizvoda. Dolazak na adresu svake pojedine narudžbe prati se u stvarnom vremenu, čime se osigurava transparentnost te zajamčen rok. Vivre je razvio internu platformu koja upravlja interakcijom između proizvođača i distribucijskog centra, dostavljača i kupca. Ona omogućuje vezu u stvarnom vremenu s platformama proizvođača i dostavljača te s kupcima putem naše web stranice.

O Vivreu

Vivre je vodeći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma, koji posluje u 9 država srednje i istočne Europe: Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Češkoj, Poljskoj i Grčkoj. Vivre je pokrenut u travnju 2012. te je otad uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca. Riječ je o mjestu koje nudi bogat izbor proizvoda sa svih strana svijeta za najrazličitije ukuse i preferirane stilove, po čemu se ne pozicionira kao klasičan trgovac, već svojevrstan “dizajner interijera”. Obećanje koje Vivre daje svojim kupcima otkad je započeo s radom je da im osigurava online destinaciju na kojoj mogu pronaći namještaj i predmete prilagođene njihovoj osobnosti i životnom stilu. Ime brenda nastalo je iz onog što je poslužilo kao inspiracija za cijeli projekt i ono što povezuje sve one koji inspiraciju za uređenje pronalaze na Vivreu. Tu je zato i slogan “Dome, lijepi dome” koji simbolizira zadovoljstvo provođenja vremena u vlastitom domu.

Sve informacije o Vivre proizvodima mogu se pronaći na www.vivre.hr.