Super1 kreativni natječaj
Izazivamo vas da osjetite mekoću
Testiraj Always Sensitive i osvoji super poklon
Mekoća i udobnost uvijek su nam važni, posebice onih dana u mjesecu kada samo tako osjetljive… Da bi tada, ali i kroz sve izazove u životu, bile snažne, hrabre, da bi mogle slijediti svoje snove i biti ono što jesmo, važna nam je sigurnost i podrška. Kao vodeći proizvođač higijenskih uložaka, Always prepoznaje potrebe žena i uz njih je kada žele ostvariti svoje snove i biti ono što žele. Always potiče samopouzdanje žena te je baš stoga kreirao Always Sensitive higijenske uloške, zaštitu na koju se možete u potpunosti osloniti. Mekoća, udobnost, površina mekana poput pamuka, mekana i fleksibilna krilca za udobnost i kada ste u pokretu samo su dio onoga što pruža Always Sensitive. Izazivamo vas da osjetite mekoću.
Kako sudjelovati u kreativnom natječaju Izazivamo vas da osjetite mekoću Always Sensitivea?
Sve što trebate napraviti je ispuniti prijavu za testiranje kako bi na vašu adresu stigao Always Sensitive paket uložaka na testiranje.
Potom nam nakon testiranja napišite svoje mišljenje, a svaki tjedan do 30. studenog jednu čitateljicu s najkreativnijim odgovorima po izboru žirija - redakcije Super1 – nagrađujemo Always Sensitive softbox s mnogo super stvari koje će život učiniti ljepšim jer znamo što je bitno kad imaš mjesečnicu.
Ako si već isprobala Always Sensitive možeš nam svakako ostaviti komentar i ispričati svoje iskustvo i tako sudjelovati u natječaju te osvojiti softbox čak ovaj tjedan.
Radi puno prijava, već smo podijelili sve Always Sensitive uloške za ovaj tjedan. Ali, iskušaj svoju sreću već sljedeći tjedan, jer dijelimo ih sve do kraja studenog! :)
Ako si već isprobala mekoću Always Sensitive uložaka možeš nam ostaviti svoje mišljenje niže i upasti u bubuanj za osvojiti softbox čak i ovaj tjedan. Sretno! :)
Pobjednica sedmog kruga natječaja je Sanja Marić. Čestitamo! Uživajte u najnježnijem poklonu ove jeseni.
Svim drugim sudionicima želimo sreću u slijedećem krugu natječaja.
Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom P&G i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.