P&G vizual proizvoda i veselih ljudi svih dobi
Super1 Logo P&G Logo

Veliko istraživanje o navikama kupovanja

Ispunite anketu i osvojite paket P&G proizvoda

Super1 i P&G provode veliko istraživanje o navikama kupovanja koje su se posljednjih mjeseci zbog novih životnih okolnosti kod mnogih uvelike promijenile. Uključite se u naš shopping kutak, napišite što mislite, kako kupujete, što vam je važno kod odabira proizvoda i prijedlog kako da kupnja bude što ugodnija. 10 čitatelja s najkreativnijim odgovorima darujemo s paketima P&G proizvoda koje treba svako kućanstvo.

Vi ste?

Koliko imate godina?

Iz koje ste regije?

Je li korona kriza promijenila tvoje navike kupovanja?

Kupujte li posljednjih mjeseci više online?

Kod fizičke kupnje, kakav tip dućana preferiraš?

Gdje najčešće kupuješ deterdžente za pranje suđa Jar, deterdžent za pranje rublja Ariel, omekšivač Lenor, pelene Pampers, britvice Gillette, uloške Always?

Jesu li ti kod odabira dućana u kojem nabavljate kućne potrepštine važne akcije i popusti koji se nude?

Biraš li radije trgovačke marke ili isključivo poznate i provjerene brendove?

Što bi ti olakšalo kupnju potrepština za dom?

Što ti je najvažnije kod odabira mjesta za kupnju?

Pitanje za kreativni natječaj:
Napiši nam zašto pri kupnji biraš P&G proizvode i zašto su Ariel, Gillette, Jar, Lenor, Pampers, Always brendovi kojima vjerujete godinama.

I za kraj, tvoj email

Hvala vam na sudjelovanju u ovom istraživanju i nagradnom natječaju.

10 najkreativnijih odgovora nagrađujemo paketom P&G proizvoda za kućanstvo. Dobitnike objavljujemo po 11.11.2020. Nagrade šalje tvrtka MPG d.o.o.
Odgovori uspiješno spremljeni. Hvala!
TG Studio logo

Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom P&G i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.