ŽELITE PAMETNO KUPOVATI, ALI I DALJE KORISTITI PROIZVODE KOJIMA VJERUJETE?
OTKRIVAMOPOTROŠAČKE NAVIKE HRVATAPO PITANJU OSOBNE HIGIJENE I HIGIJENE DOMA
Super1 i P&G proveli su veliko istraživanje o navikama kupovanja Hrvata, izdvojili smo najzanimljivije rezultate.
PROIZVODI KOJIMA VJERUJEMO ZA OSOBNU HIGIJENU
Brade su u povijesti bile pitanje časti, a danas su stvar stila. Pitali smo i žene jesu li im zbilja privlačne
Dok ih danas u pravilu gledamo kroz prizmu modnih trendova, 60-ih su godina brade bile oblik protesta protiv političkog poretka
Pročitaj više
Razgovarali smo s majstorom za brade. Otkrio nam je što će biti popularno u 2022., ali i koji trendovi odlaze u zaborav
Nema više ekstremnih brada, novi trendovi vraćaju nas u neka druga vremena
Pročitaj više
PROIZVODI KOJIMA VJERUJEMO ZA HIGIJENU DOMA
Pobjednici nagradnog natječaja održanog u anketi: Vedrana Todorović, Zvonimir Pospiš, Madonna Ojurović Čačić, Zoran Šinjak i Irena Grgić.
Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom P&G i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.