Nekad je nužno odabrati stranu
Super stuff

Zovu ih Birkinicama millennials generacije. Evo kako su Telfar torbe osvojile svijet

FOTO: @telfarglobal

Svakodnevno pregledavanje fotografija ulične mode dovelo nas je do brenda Telfar koji je postao statusni simbol cool klinaca nove generacije, ali i svjetskih trendseterica. U zadnje vrijeme ovu torbu jednostavnog geometrijskog oblika, s vidljivim logom brenda (TC) izrađenu od veganske kože možemo vidjeti posvuda na bespućima interneta. Saznale smo više o samom brendu i iznenadile se super pričom koja stoji iza njega.

Brend Telfar prije petnaest godina osnovao je Telfar Clemens, kada je imao samo 19 godina. Njegova vizija brenda od početka je bila dekonstruirati svakodnevne odjevne predmete za novu publiku. Tako je i ova shopping torba koja je, kako joj i ime kaže, prvobitno bila dizajnirana da nalikuje stvarnoj vrećici za kupovinu. Torba je predstavljena 2014. godine u kolekciji za jesen/zimu, ali se tek 2017. dogodila prava popularizacija i ekspanzija ovog modela torbe. Naime, Clemens je 2017. dobio prestižnu CFDA/Vogue Fashion Fund nagradu, a 400 000 dolara koje je tada dobio pametno je iskoristio kako bi torba konačno našla svoju publiku. Tako je i bilo, prodaja same torbe dovela je do povećanja prihoda brenda za milijun dolara u posljednje dvije godine, kako navodi The Wall Street Journal.

No, ova torba nije samo u službi cool modnog dodatka, nego i političkog aktivizma budući da je ovaj nezavisni tamnoputi dizajner, doživio ovakav svjetski uspjeh. Clemens svojim uspjehom potiče i druge dizajnere, ali i samu modnu industriju da upoznaju vrijednost različitosti i demokratizaciju mode. Važno je istaknuti kako je ovaj brend od početka njegovao uniseks pristup pa tako ovu torbu ponosno bez razlike nose i muškarci i žene. Za razliku od ostalih it torbi, cijena ove je znatno prihvatljivija od onih s potpisom Dior ili Celine.

Tako ćete Telfar torbu ovisno o veličini (male, srednje, velike) kupiti u rasponu cijena od 140 do 260 američkih dolara. Ovim potezom Telfar očito daje do znanja kako je cilj brenda biti dostupan što širem krugu konzumenata. Torbe koje dolaze u širokom koloritnom spektru od (ne) boja preko neutralnih zemljanih nijansi do jarkih boja trenutno su rasprodane na svjetskim online shopping platformama poput Farfetcha, no mogu se kupiti na službenoj stranici brenda. Moramo priznati da neke od nas već neko vrijeme razmišljaju o nabavi iste.

https://www.instagram.com/p/B5fLC5sI3y5/

https://www.instagram.com/p/B6hhUMKlYT-/