LJEPOTA

Znate li da L'Oréal ima novi brend? Potpuno je prirodan i koristi dragocjeno sjeme uzgajano generacijama

FOTO: @seedphytonutrients

Sve više modnih i beauty brendova okreće se održivom načinu proizvodnje, a jedan od njih je i L’Oréal s novim brendom Seed Phytonutrients

Beauty proizvodi koji su bazirani na bilju ili na neki način brinu o održivosti nisu više samo specijalizirani proizvodi koji se mogu pronaći u posebnim trgovinama. Praksa takvih brendova koji ne štete okolišu, životinjama i koji imaju ambalažu koja se može reciklirati nisu samo trenutni trend već i budućnost industrije. Takav je i novi L’Oréalov brend Seed Phytonutrients koji je potaknut željom da se osvrnu na utjecaj koji industrija ljepote ima na okoliš. Ova kolekcija zamisao je Shanea Wolfa, izvršnog direktora L’Oréala.

Sastojci Seed Phytonutrients proizvoda stigli su iz lokalnih farmi u Pennsylvaniji. U liniji se također promiče korištenje dragocjenog sjemena, točnije, onog koje je prenošeno generacijama, za razliku od onog koje je genetski modificirano. Unutar kolekcije nalazi se 16 proizvoda za njegu kose te kože tijela i lica.

Među njima su Invigorating maska za lice s uljem sjemena podlanka, uljem suncokreta, uljem sjemenki šafranike, maslinovim uljem i mentom; Superseed serum pojačan vitaminom C i hranjivim masnim kiselinama; brzo upijajuće ulje za kosu i tijelo sa suncokretovim uljem, kokosom, arganovim uljem i maslinovim uljem te nježno sredstvo za čišćenje lica, koje miriše na ruže i kamilicu.

Svi proizvodi su bez glutena, parabena, sulfata, nisu testirani na životinjama i prirodni su od 93 do 100 posto. Uz to je i ambalaža stvorena od papira koji se ne raspada pod utjecajem vode, a istovremeno se može reciklirati i kompostirati. Pa, što reći osim genijalan potez za tvrtu. I za nas.