BREND GO-TO

Znamo sve o kozmetičkom brendu čije su maramice za eksfolijaciju stalno rasprodane

FOTO: Instagram: @gotoskincare

Go-To je australski brend pokrenulula je Zoë Foster Blake s idejom da stvori proizvode koji doista vrijede

Za Australku Zoë Foster Blake kažu da je u industriji ljepote negdje oko 168 godina. To je naravno šala, ali s dobrom pozadinom. Autorica je čak osam knjiga, uključujući Amazinger Face koju zovu još i beauty biblija. Godinama je bila urednica ljepote u časopisima Cosmopolitan i Harper’s BAZAAR, a svoj blog pokrenula je 2006. godine, među prvima. Danas ima brend Go-To čije proizvode koristi svakodnevno zato što ima sve potrebno kako bi njezina koža izgledala lijepo i jednostavno se koriste. Živi u Melbournu s mužem i dvoje djece.

Za svoje proizvode koristi samo čiste, biljne sastojke koji su pametno odabrani. Oni štite, njeguju i jačaju, osiguravajući kupcima zdravu, sretnu i mirnu kožu. Bez prevelike filozofije oko pakiranja i bez velikih obećanja, ovo je preparativna kozmetika za njegu kože namijenjena svima. Nebitno je kako proizvodi miriše ili izgledaju. Mnogi ga uspoređuju s jako uspješnim brendom Glossier što mu samo može biti plus u poslovanju. Ako je suditi po popularnosti, maramice za eksfolijaciju su najpopularnije, a nakon njih ulje za lice i pjena za čišćenje kože. Pronađite ih u nastavku.