Online shopping

Ako ste se pitale gdje nabaviti taj Glossier o kojem svi pričaju - pronašle smo ga

Ima tih nekih proizvoda s kojima želimo osvježiti toaletnu torbicu, ali još uvijek nemamo opciju da kupujemo putem službenih online dućana

Teško je povjerovati da danas kada nam je na tržištu dostupno baš sve, kupovini nekih brendova još uvijek ne možemo pristupiti. Osim ako se ne bacimo u malo detaljniju potragu i zauvijek riješimo problem narudžbi.

EVO GDJE KUPITI TOO FACED, GLOSSIER I MILK COSMETICS

Možda bolje da se ne prisjećam, a onda i s vama podijelim sve akcije koje sam poduzimala da nabavim baš te marte koje nikada neće stići kod nas i spremno zažmirim na sve carine koje sam se naplaćala kroz to vrijeme. Poznata čovjekova istina je da najviše želi ono što ne može isti tren dobiti i to je začarani krug iz kojeg se teško izlazi. Tako smo žudjeli za mnogim brendovima koji su svoje tržište našli i kod nas, međutim mi smo uvijek nekoliko koraka ispred i želimo probati baš tu paletu sjenila za oči Too Faced, a zamisli njih, ne dostavljaju kod nas. Evo nekoliko beauty brendova koji nam još uvijek nisu otvorili vrata za dostavu.

Too Faced

Brend Too Faced osnovan je 1998. godine i glavna misija brenda bilo je uvjerenje da je šminka moć koja ženama daje slobodu da se izraze i da osvoje svijet. Osnivači Jarrod Blandino i Jeremy Johnson smatraju da je šminka puno više od malo boje na vašem licu te da utječe na raspoloženje i može biti sjajan saveznik. Filozofiju brenda prigrlio je cijeli svijet i danas nakon 20 godina još uvijek su u samom vrhu, što dokazuje više od 11 milijuna sljedbenika na Instagramu i zanimljiva činjenica da se svakih 7,4 sekundi proda jedna Better Than Sex maskara. Klik na kupovinu.

Glossier

Glossier je brend kojeg volimo iz više razloga. Prvi je taj što mu je glavna inspiracija stvarni život bez lažnih obećanja. Drugi je taj što u svojim kampanjama koriste stvarne žene svih veličina i oblika te ističu da s njihovim proizvodima baš svatko može imati lijepu i sjajnu kožu. Nenametljiva ambalaža i njega kože u fokusu, još je jedan od razloga zašto je postao omiljen među ženama, a ne smijemo zanemariti činjenicu da je posao krenuo prvenstveno kao beauty blog osnivačice Emily Weiss. Klik na kupovinu.

Milk Makeup

Još jedan brend koji ističe osobnost umjesto da ju prikrije osnovan je s idejom da proizvode prirodnu, sto posto vegansku kozmetiku i razvija formule koje utjelovljuju čistu ljepotu. Osobni stil i eksperimentiranje vide kao konačni oblik izražavanja i njihova šminka ne postavlja nikakva pravila. U vrlo kratkom vremenu prepoznati su od strane svjetskih beauty lanaca pa se mogu pronaći u više od 50 Sephora trgovina diljem svijeta, a možete ih pronaći i u Urban Outfitters dućanima. Nekonvencionalna ponuda i unisex pristup osigurao im je popularnost o kakvoj nisu ni sanjali. Osnivač brenda je Mazdack Rassi koji je svoje prve korake u industriji započeo 1996. godine. Klik na kupovinu.

Iako ih ne možete kupiti u službenim dućanima, većinu proizvoda možete pronaći na Amazonu, i provjerili smo – dostavljaju u Hrvatsku!