HRVATSKA MODA

Xenia Design ima novu kolekciju i genijalnu kampanju koju je snimio Matej Jurčević

Jedan od najuspješnijih hrvatskih brendova i nakon 35 godina postojanja zna kako nas iznenaditi

FOTO: Matej Jurčević

Jedan od najuspješnijih hrvatskih brendova i nakon 35 godina postojanja zna kako nas iznenaditi

Brend Xenia Design danas je predstavio novu kolekciju za jesen/zimu 2022./2023. te kampanju koja je prati. Srž ove kolekcije je spajanje prepoznatljive Xenia Design estetike s funkcionalnošću odjevnih predmeta i potrebama suvremenih kupaca. Dizajnerica Ksenija Vrbanić zato se vratila svojim korijenima odnosno komadima koji su gotovo u potpunosti lišeni boja i praktički sasvim monokromatski, s vrlo sramežljivom pojavom uzoraka. Kolekciju čine svečani komadi od tafta, ležerne suknje, topovi od funkcionalnog pletiva, drapirane asimetrične haljine, predimenzionirani kaputi i jakne, a specifičnost je u tome, kažu iz brenda, što “tekstili vizualno podsjećaju na prirodne materijale poput kože ili ovčje vune, ali su sintetskog sastava i proizvedeni na ekološki prihvatljiv način.”

Dio komada iz kolekcije, kazali su nam iz brenda, već je dostupan na službenim XD stranicama, a cijene komada kreću se od 850 kuna za pojedine torbice do 3.250 kuna koliko košta jedna odlična kratka jakna. Kampanju koja prati kolekciju snimio je mladi hrvatski fotograf Matej Jurčević. Jurčević se poigrao sa svjetlom i sjenom u studiju, s crno-bijelim fotografijama i negativima koji su dodatno naglasili dramatičnu monokromatičnost ove kolekcije. U ulozi modela našla se Mia Kuleš, a za makeup je zaslužna Petra Sever. U nastavku pogledajte sve fotografije iz kampanje.

Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević

Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević
Matej Jurčević