Od jučer kruže glasine da se Phoebe Philo vraća na modnu scenu s vlastitim modnim brendom
U prosincu 2017. objavljeno je da nakon 10 godina na njezinom čelu, dizajnerica i kreativna direktorica Phoebe Philo napušta kuću Celine. Mnoge je vijest pogodila jer je Philo bila sinonim za Celine gdje je kreirala vrlo modernu odjeću koja je istovremeno funkcionalna – znala je točno što žene žele.
Stoga je jučer, kad je WWD objavio glasinu da se Philo vraća na scenu s vlastitim brendom, čitavu modnu industriju obuzeo val euforije.
KAKAV BREND POKREĆE PHOEBE PHILO
Za početak mora biti jasno da se za sada radi samo o glasinama. Međutim, WWD je jučer objavio da su razgovarali s različitim ljudima s obje strane Atlantika koji su potvrdili da Philo radi na prvoj kolekciji za vlastiti brend koji će biti fokusiran na održivu odjeću i bazične komade. Neki su im izvori rekli i da Philo radi na vlastitoj kolekciji još od 2006. godine kad je napustila kuću Chloe, no tada joj je to bilo preskupo pa je odlučila otići u Celine.
Iako britanska dizajnerica, inače odlikovana kraljičinim odličjem OBE, sama još ništa nije komentirala, i sama glasina o brendu s njezinim potpisom jako je uzbudljiva. A ako je suditi prema onome što je kroz svoju karijeru radila u kući Celine, onda će nam njen novi brend donijeti niz it torbica i puno moderne odjeće za poslovne žene.
Philo je, naime, za svog rada u kući Celine kreirala torbe kao što su Luggage, Tri-fold i Belt, u modu je vratila (ili uopće uvela?) Birkenstock natikače kojima je dodavala krzno, bila je kraljica color-block trenda kad je bio aktualan prije sedam godina, a mnogi kažu da je zaslužna čak i za povratak adidas Stan Smith tenisica u modu jer ih je obično nosila kad bi se izašla nakloniti se nakon svake revije za kuću Celine.
POVRATAK PHOEBE PHILO BIO BI PRESUDAN ZA NOVU KLIMU U MODNOJ INDUSTRIJI
Nije široko poznato da je, unatoč intenzivnom radu u modnoj kući Celine, Phoebe Philo iznimno cijenila odmor i vrijeme provedemo s obitelji. Upravo zato je odbijala održavati revije na egzotičnim lokacijama kao što to čine brojne modne kuće, a vlasnik Celinea, konglomerat LVMH, pristao je premjestiti sjedište kuće u London kad je Philo postala kreativna direktorica kako bi mogla više vremena provoditi sa suprugom i troje djece. Osim toga, upravo zbog nedostatka odmora Philo je 2006. napustila kuću Chloe, a kad je otišla iz Celine, čuvena modna kritičarka Cathy Horyn za The Cut je pisala upravo o tome kakav je luksuz uzeti malo odmora u modnoj industriji i kako Philo u tome možda ipak nije uspjela. No, ova velika dizajnerica uzela je dvogodišnju pauzu i nakon rada u kući Chloe prije no što se priključila kući Celine, a čini se da joj i sada pauza od malo više od dvije godine dobro došla.
Osim toga, Philo izrazito cijeni i odmor uma od društvenih mreža i stalnih podražaja kojima smo bombardirani kroz razne kanale na internetu. Poznato je stoga da sama uopće nema profile na društvenim mrežama, a čak ni kuća Celine nije imala profil na Instagramu sve do veljače 2017. godine. I sve to nije joj donijelo manju popularnost, dapače, učinilo je brend Celine jednim od najekskluzivnijih na svijetu. Danas, kada modne kuće izbacuju osam kolekcije godišnje, timovi sa stotinama ljudi putuju u egzotične krajeve samo zbog jedne revije koja će trajati 15 minuta, a komade iz novih kolekcija više ne trebamo čekati čitavu sezonu već nam u online trgovinama postaju dostupni puno brže, važno je imati mjeru.
Uostalom, kako uopće ostati kreativan uz takav tempo i iz sezone u sezonu donositi nešto svježe? Philo je u tome nevjerojatno vješta i upravo bi zato mogla pozitivno utjecati na aktualnu klimu u modnoj industriji kao i na mlade dizajnere koji moraju razumjeti da oni pišu pravila i da ih nitko ne prisiljava da pucaju pod pritiskom starih normi modne industrije.