VIJEST

Victoria's Secret napokon kreće u novo poglavlje. Anđelice će zamijeniti suvremene ikone

Žele biti brend koji će nastojati osnažiti sve žene, neovisno o konfekcijskom broju

NEW YORK, NY - NOVEMBER 29: (L-R) Josephine Skriver, Elsa Hosk and Jasmine Tookes attend as VS Angels celebrate the Victoria?s Secret Fashion Show airing December 2 (10/9c) on the ABC Television Network at the new VIP Runway Experience located in the NYC Fifth Avenue flagship store on November 29, 2018 in New York City.   Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria's Secret/AFP (Photo by Dimitrios Kambouris / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP)
FOTO: Dimitrios Kambouris / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

Žele biti brend koji će nastojati osnažiti sve žene, neovisno o konfekcijskom broju

Nakon vijesti o zatvaranju čak 53 dućana diljem SAD-a, drastičnog pada gledanosti, konačnog otkazivanja revije i niza skandaloznih izjava njezinih čelnika, a onda i navodima modela o seksualnom uznemiravanju, činilo se da je brend Victoria’s Secret stvar prošlosti. No, na čelo tvrtke došao je Martin Waters, i odlučio predstaviti posve novu poslovnu politiku. Kako piše New York Times, njihove slavne anđelice više neće hodati onom nekadašnjom najpoželjnijim pistom svijeta. Štoviše, redom će ih se zamijeniti nekim drugim, prikladnijim suvremenim ikonama, poput nogometne zvijezde Megan Rapinoe.

Termin Victoria’s Secret Angels bit će zamijenjen terminom VS Collective, a Waters je poručio kako je brend u prošlosti previše sporo reagirao na promjene društvenih struja u svijetu i bavio se onime što žele muškarci, umjesto žena. Njihov novi, prethodno spomenuti kolektiv, s mjesecima će se širiti, a zasad uključuje još neka poznata imena, poput Priyanke Chopre, Eileen Gu i Palome Essler, koje će služiti kao savjetnice brendu, sudjelovati u razvoju proizvoda i stvaranju podcasta.

Još jedna velika promjena jest uvođenje lutka različitih veličina u dućane, kao i prodavanje grudnjaka namijenjenih dojenju ili posebnih grudnjaka za nakon mastektomije. Konačno, upravu brenda odsad čine većinom žene, a posve novi, drugačiji tip revije najavljen je za iduću godinu. No, kako se pita Sapna Maheshwari, autorica navedenog članka iz New York Timesa, pitanje je samo koliko će u cijelu tu novu, osviještenu priču, nakon svega, uspjeti uvjeriti i publiku.