MODA

Veliki povratak Gisele Bündchen

U mjesec dana Gisele se pojavila na dvije velike naslovnice i u kampanji za Burberry

FOTO: screenshot

U mjesec dana Gisele se pojavila na dvije velike naslovnice i u kampanji za Burberry

Gisele Bündchen posljednje je četiri godine provela izvan svjetla reflektora, a prošle je godine objavila i da nakon 22 godine napušta agenciju IMG Models. Brazilska manekenka od početka ovog tisućljeća konstantno je bila jedna od najbolje plaćenih manekenki na svijetu, a sada se u dobi od 41 godine odlučila vratiti. Krajem travnja pojavila se na naslovnici magazina V koju je stilizirao hrvatski stilist Grgo Zečić. Izdane su ukupno tri naslovnice, a sve ih je snimio Blair Getz Mezibov. Kreativni direktor snimanja bio je glavni urednik magazina V Stephen Gan, za makeup je bio zadužen Sam Visser, a za kosu Panos Papandrianos.

Gisele između ostalog na fotografijama nosi Dior, Chanel, Normu Kamali, Philip Treacy oglavlja i Cartier nakit. Sam V naslovnicu je proglasio velikim povratkom Gisele Bündchen nakon četiri godine bez naslovnica i velikih snimanja. I to nisu iskoristili samo kao dobar clickbait, čini se da se Gisele zaista vratila.

Prije tjedan dana britanski Vogue objavio je svoju lipanjsku naslovnicu na kojoj se nalazi upravo ona. “Zaustavila je heroin chic u kasnim devedesetima i postala najbolje plaćena manekenka u svijetu 15 uzastopnih godina”, piše Vogue o Gisele. Za njihovu ju je naslovnicu snimio legendarni Steven Meisel, a u intervjuu za Chiomu Nnadi otkrila je kako se nosila s anksioznošću u mladosti i zašto se u četrdesetima osjeća bolje nego u dvadesetima. Naslovnica i editorijal koji je prati snimljeni su u New Yorku u Casi Cipriani, a na naslovnoj fotografiji Gisele nosi Michael Kors kombinezon i Cartier nakit. Kreativni direktor i stilist na snimanju bio je glavni urednik britanskog Voguea, Edward Enninful, za kosu je bio zadužen Guido Palau, a za makeup Pat McGrath.

Nakon dvije bombastične naslovnice, Gisele se ovog utorka pojavila i u novoj kampanji kuće Burberry. Da bude novo zaštitno lice brenda pozvao ju je njezin prijatelj, kreativni direktor Burberryja, Riccardo Tisci. Manekenka je lice njihove Monogram kampanje za ljeto 2022. godine, a na fotografijama koje su snimili Luigi & Iango nosi sportske komade ukrašene logom brenda. Kampanja donosi i još neobjavljene fotografije Gisele koje je fotografski dvojac snimio prije 10 godina. A tko zna, u srpnju tijekom Tjedna visoke mode u Parizu Gisele se možda vrati i na pistu.