TJEDAN MODE U MILANU

Uzmite trenutak i pogledajte ovu magiju koju je Valentinov kreativni direktor kreirao za Moncler

FOTO: @moncler

Tuga na posljednjoj Lagerfeldovoj reviji za Fendi, magični Moncler i još par događaja s Tjedna mode u Milanu

Nakon New Yorka i Londona, krema modnog svijeta stigla je u Milano gdje se trenutno održava Tjedan mode. Do sada su svoje revije prikazali miljenici milanske publike kao što su Gucci i Prada, ali i Fendi na čijoj je reviji prikazana posljednja kolekcija Karla Lagerfelda koja je izazvala suze u publici.

Misteriozni Gucci

Na Guccijevoj reviji koja je bila jedna od prvih ove godine sve je bilo u mraku. S pozadinskog je ekrana blještalo crno svjetlo zbog kojeg su gledatelji upozoreni da ono može izazvati napadaje, a odjeća je uz takvu atmosferu jedva bila vidljiva. Ipak, to je show, a Guccijev kreativni direktor Alessandro Michele jako dobro zna što radi te je u posljednje četiri godine doveo Gucci do statusa jednog od najpoželjnijih brendova, a i rezultati prodaje su mu poprilično dobri.

Michele je i u ovoj kolekciji istraživao maske iako je zbog onih iz prošle optužen za rasizam. “Maska je prazna, ali istovremeno puna”, rekao je o kolekciji i upravo je to istraživao kroz odjevne predmete. Bilo je tu proširenih ramena i krojeva općenito koji su na modelima ostali šuplji, a stayling je opet otišao u krajnosti od sasavim minimalističkog do maksimalističkog koji Michele obožava. O poejdinim komadima iz kolekcije ne može se puno toga reći, Michelle u svaku kolekciju uključi sve, a njegovi fanovi uzimaju komade i kombiniraju ih u vlastitom stilu. Rijetko ćete na ulicama modnih metropola vidjeti Gucci look od glave do pete, ali su pojedini komadi dovoljno snažni da se istaknu.

Odvažna Max Mara

Revija Max Mare do sada je najveće iznenađenje prvog ovogodišnjeg Tjedna mode u Milanu. Uvijek besprijekorna, sa savršenim krojevima, slojevima i kombinacijama boja, i ova je kolekcija kuće Max Mara bila takva. Međutim, ostvaren je mali pomak koji čini razliku. U nekoliko prigoda, umjesto jedne, na pistu su izašle tri manekenke odjevene u usklađene kombinacije hlača, košulja, sakoa i kaputa s bojama složenim kao da ste otvorili Pantone katalog.

No, kolekcijom su ipak dominirale bež i smeđa. Ne zaboravimo da govorimo o Max Mari. Uzoraka gotovo i nije bilo do jednog dijela kolekcija koji je bio pun životinjskih uzoraka, a onda se stopio s crnim dijelom kojim je kolekcija završena. Ništa spektakularno, ali tako moćno.

Nezamjenjiva Prada

Prada je jedinstven brend na svjetskoj modnoj sceni i baš nitko se s njima ne može uspoređivati. Nova kolekcija i to je potvrdila. Miuccia Prada je opet nadmašila samu sebe i prikazala skladne kombinacije inspirirane ni manje ni više nego Frankensteinom. To može samo Prada.

Logično, odjevni predmeti su, baš kao i Frankenstein, bili dekonstruirani i sastavljeni od kombinacija materijala različitih tekstura. To su bili primjerice spojevi vunene vojničke jakne i prozirne suknje od čipke, nježnog kaputa od kašmira i hladne metalne kopče umjesto remena, pamučnih haljina i printa cvijeća koji kao da oživljava i dobiva treću dimenziju pretvarajući se u cvjetne aplikacije. Uz to, modeli su nosili glomazne kožne i gumene čizme i cipele ili šljokičaste sandale i jednostavne salonke. I sve to izgledalo je kao savršena harmonija boja, tekstura, prostora i glazbe. To može samo Prada.

Jednostavno čarobni Moncler

Čuveni Moncler predstavio je devet kolekcija u suradnji s dizajnerima Richardom Quinnom, Craigom Greenom, Simone Rochom, Pierpaolom Picciolijem iz Valentina, vlastitim dizajnerskim timovima i drugima. Quinn je za njih pripremio svoje prepoznatljive cvjetne printeve, Rocha svoje znanje u krojenju i manipuliranju volumenom pretočila u očaravajuće voluminozne jakne i haljine, ali najjači je utisak definitivno ostavio Pierpaolo Piccioli.

Valentinov kreativni direktor za Moncler je kreirao kolekciju od 11 odjevnih kombinacija u kojima je prepoznatljive Moncler jakne pretvorio u čarobne haljine, jakne i plašteve koji zaista oduzimaju dah. Da bi to napravio spojio se s supermodelom Liyom Kebede koja je i vlasnica održivog etiopijskog brenda Lemlem, a za njega je ovdje kreirala uzorke. “Mislim da se danas ne možete napraviti ništa novo. Ali možete stvoriti nove harmonije, nove kuteve gledanja i nove perspektive”, komentirao je Piccioli novu kolekciju za Vogueovog kritičara Lukea Leitcha i time savršeno izgovorio tajnu modnog dizajna u 21. stoljeću.

Tuga i nostalgija na reviji kuće Fendi

Posljednja kolekcija Karla Lagerfelda za Fendi prikazana je ovog tjedna u Milanu, a izazvala je bujice emocija. Publika je plakala dok su modeli šetali pistom, a u pozadini stajao potpis “Love, Karl” ispisano rukopisom slavnog dizajnera. Silvia Venturini Fendi na kraju se revije naklonila sama i bio je to posebno emotivan trenutak kako za nju, tako i za publiku jer Karl više ne stoji kraj nje.

Kolekcija je donijela siluete iz 40-ih, visoke ovratnike koje je Lagerfeld zaista volio, Fendi logo kojeg je sam izumio, puno bež i smeđih tonova, a sve to u kombinaciji s jarkim bojama kao što su žuta, plava i boja fuksije koje će obilježiti iduću jesen. Sve je, dakako, izgledalo besprijekorno. Ipak iza toga stoji Lagerfeld.