Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

LJEPOTA

U Zagreb je stigao genijalan kozmetički brend Nudestix. Saznale smo sve od osnivačice Jenny Frankel

Genijalan brend Nudestix od sada možete kupiti i kod nas. Bile smo na predstavljanju brend i saznale smo baš sve

Kozmetičko tržište svakodnevno se širi, stoga ne čudi da su se i kod nas počele događati neke dobre stvari. Mnogi brendovi o kojima smo maštale počeli su dostavljati u Hrvatsku, a neki su i stigli na naše tržište. Zadnji koji je stigao je Nudestix, genijalan brend koji svoje proizvode prvenstveno pakira u formu stika, a naglasak stavlja na prirodnu kožu. Kamo sreće, to je baš ono što nas najviše zanima pa smo pohitale na predstavljanje koje je vodila sama osnivačica Jenny Frankel.

KĆERI KAO GLAVNA IDEJA I AMBASADORICE BRENDA

Jenny Frankel je kemijska inženjerka koja je više od 20 godina provela u službi ljepote radeći za velike brendove kao što su MAC i Cover FX. Taman kad je mislila kako će se umiroviti, 2014. godine pokrenula je novi brend koji je poklonila svojim kćerima. “Identificirala sam potrebu da stvorim moderne i prirodne kozmetičke proizvode za kojima žude svi koji koriste šminku. Slušala samo i potrebe svojih kćeri.” I tako se rodio Nudestix. A što je bolje nego inspiracija njezine dvije kćeri koje su i zaštitna lica brenda.

Na pitanje što joj je bio najveći izazov kada je pokretala brend odgovorila je: “Uh, to je barem lako. Pokrenuli smo ovakav prirodan brend u trenutku kada su trendovi nalagali apsolutnu prenaglašenost u šminkanju, i nešto što bez sumnje možemo nazvati drag make up“.

Ally, suosnivačica, savršeno utjelovljuje duh generacije Z i žudi za prirodnom i jednostavnom šminkom koju može nanijetu u trenu. Najbolja je ambasadorica koja tvrdi da prirodni look pristaje apsolutno svakom licu. Samo mrvica šminke ne pravom mjestu je ključ dobrog izgleda ako se nju pita.

Njezina sestra Taylor je idealna predstavnica generacije milenijalaca koja svoj izgled želi postići sa što manje proizvoda u što manje minuta. Zato većina proizvoda ima višenamjensku ulogu. Što apsolutno obožavamo. Osim što se proizvodi mogu koristiti na više načina, također su obogaćeni vitaminima, antioksidansima te su veganski i cruelty-free.

NUDESTIX IMA SVE ŠTO VAM TREBA

Sanjin Kaštelan

U svojoj ponudi Nudestix ima sve što vam treba u kozmetičkoj torbici, ali i više od toga. Kompletna linija za lice, od pudera do proizvoda za konturiranje i rumenila, pa sve do osvjetljivača. Genijalno pakiranje čini limena kutijica s ugrađenim ogledalom, a možete u nju pospremiti i više proizvoda te ponijeti sa sobom. “Uvjet je bio da ona ne bude veća od mobitela.” Ruževi za usne dolaze u mat varijanti kao i u sjajnoj. “Da si me pitala prije 4 godine, rekla bih ti da je mat najpopularniji, ali danas žene prednost daju sjajnom finišu”.

Sanjin Kaštelan

Kompletna linija proizvoda za oči neće vas ostaviti ravnodušnim, a teksture svih proizvoda su tako formulirane da se jednostavno stapaju s kožom. “Proizvodimo u raznim zemljama svijeta, primjerice olovke radimo u Njemačkoj, smatramo da je tamo najbolja tehnologija za to. Najviše stvari radimo u Koreji, jer su teksture jednostavno ono što želimo. Poput maslaca se upijaju u kožu i to je bit našeg brenda. Da koža izgleda kao koža, uvijek.”

Od osnivanja brenda danas promijenilo se nešto trendova, žene danas sve više traže čistu i besprijekornu kožu, a Jenny kaže da se u svojim kolekcijama uglavnom inspiriraju šminkom za backstage kao i onim što se nosi na modnim pistama. “Nakon savršenog tena slijedi nadogradnja, ali lijepa koža je must“.

Jenny nam je najavila i novi proizvod koji planiraju lansirati u siječnju, a radi se o tekućem puderu koji će biti u tubi i baš poput svih proizvoda savršeno će se stapati s kožom. I naravno stat će u limenu kutijicu. Isprobale smo sve živo i sretne smo što imamo jedan ovakav brend na dohvat ruke, a cijela kolekcija je dostupna ekskluzivno u Mulleru na Trgu bana Jelačića.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba