DJEČJA MODA

U Deželićevoj je otvoren dućan s pomalo netipičnom dječjom odjećom. Bile smo tamo i baš je fora

FOTO: Borko Vukosav

Manuela Šola, vlasnica i direktorica PR agencije Komunikacijski laboratorij upustila se u novi poslovni projekt te je otvorila dućan dječjom robicom Ne.Ne.Ne.

Njezina druga uspješna karijera bit će, čini se, kids & pet friendly dućan u kojem vlada miks & match raznih odjevnih predmeta za klince. U njemu nećete naći tipične haljnice sa šljokicama, niti majice s natpisima Hello Kitty u ružičastoj ili plavoj boji. Manueli se činilo da je roditeljima dosta da se moda stereotipizira na rozu za cure i plavu za dečke. Cilj joj je, kaže, da moda za klince bude uniseks, da djeca mogu nositi crne majice ili one s lubanjama i kosturima.

U dućanu je sve prilagođeno djeci

Borko Vukosav

Nasred dućana postavljeno je drvo oko kojeg je stolić s kredama za pisanje i šaranje. Brigada je radila interijer, Bruketa i Žinić su radili vizualni identitet.

Borko Vukosav

U jednom kutu dućana su organske lizalice koje djeca mogu uzeti i ne trebaju nikoga ništa ni pitati.

Borko Vukosav

Svi su dobrodošli u Deželićevu 8 pa tako i majke koje trebaju mjesto gdje će previti bebu.

Borko Vukosav

Cijene se tako kreću od 150 do 600 kuna, a uskoro će se u dućanu moći kupiti i obuća.

Borko Vukosav

U ponudi je, recimo, izraleski brend Nununu čiju odjeću nose djeca američkih zvijezda. Riječ je o organskoj odjeći koja ima citrusni miris koji se nakon pet do šest pranja potpuno izgubi.

Borko Vukosav

“Htjeli smo pronaći dobre brendove, da se klinci mogu dobro oblačiti. Ne želimo da ljudi kupuju majice za 1000 kuna, to nije naš sustav vrijednosti. Birali smo brendove koji su iznad H&M-a i Zare, ali opet ne previše”, kaže 39-godišnja poduzetnica.

Borko Vukosav

“Do 3 ujutro smo tu šarafili i pričali o svemu, razbolili smo se barem tri puta, ali smo si rekli, ma super smo mi to uspjeli napraviti. Naravno da nismo išli na produženi vikend kao svi Hrvati, niti nam je to palo na pamet, ali ok. Radiš ono što želiš i u što vjeruješ. Ovaj tjedan nam baka i djed pomažu s djetetom, ali to je tako”, kaže poduzetnica i dodaje: “Ove godine sam baš nabrijana i već za dva tjedna ćemo najaviti još jedan projekt koji je u pripremi.”

Ne.Ne.Ne.

Borko Vukosav

Manuela je izabrala ime Ne. Ne. Ne jer je to riječ koju klinci najčešće i najviše izgovaraju dok su mali.

Borko Vukosav

Pripreme za otvaranje dućana i njegovo uređenje trajale su svega tri mjeseca.

Borko Vukosav