Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

LOOK

Na listi najbogatijih dizajnera svijeta nalaze se samo četiri žene

Hedi Slimane i Riccardo Tisci su možda dizajneri o kojima se trenutno najviše bruji u svijetu mode, no uzde modne industrije u svojim rukama drže neki drugi ljudi

Australski Harper’s Bazaar sastavio je listu najbogatijih modnih dizajnera svijeta i dok su neka poprilično očekivana druga su nas itekako iznenadila. Zabrinjavajuća je činjenica da su i u svijetu mode najutjecajniji i najbogatiji ljudi većinom muškarci. Na ovoj listi našla su se tek tri brenda koja vode žene, a vlasnici najvećih grupacija kao što su LVMH i Kering također su muškarci.

Prvo je mjesto na listi najbogatijih modnih dizajnera zauzela Miuccia Prada s vrijednošću od gotovo 70 milijardi kuna koje je stekla kroz svoje kuće Prada i MiuMiu, ali i niz drugih umjetničkih projekata kao što je Fondazione Prada u Milanu.

Slijede je dizajneri starije garde, a to su Giorgio Armani s malo manje od 57 milijardi kuna, Ralph Lauren s nešto više od 51 milijarde, Domenico Dolce i Stefano Gabbana s nešto više od 10 milijardi te Valentino Garavani s nešto više od 9 milijardi kuna.

Zatim slijede američki divovi Tory Burch s malo više od 6 milijardi kuna, Calvin Klein s 4.5 milijardi i Michael Kors s gotovo 4 milijarde kuna, a kao iznenađenje na kraju našli su se Cavalli i sestre Olsen.

Roberto Cavalli unatoč zastrajelom pristupu dizajnu, posluje vrlo dobro s malo više od 3 milijarde kuna, a čini se i da se prošlogodišnje zaposlenje Paula Surridgea na poziciju kreativnog direktora pokazalo itekako isplativim. Surridge jr na toj poziciji zamijenio Petera Dundasa koji ondje nije izdržao ni dvije godine.

Drugo veliko iznenađenje su svakako sestre Olsen koje su napravile sjajan posao sa svojim brendovima The Row i Elizabeth & James pa danas vrijede 2 i pol milijarde dolara. Same su najbolje ambasadorice svojih brendova i čini se da im je upravo to donijelo veliki uspjeh kakav, ako govorimo o celebrity brendovima, ima samo još Victoria Beckham.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba