NOVI BREND

Teje vintage je nova hrvatska online second hand trgovina. Saznali smo više

Trgovina koja udiše život “otpisanim” komadima, a iza nje stoje prijateljice Nikolina Šiljeg i Maja Krištafor

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.

Ime brenda: Dobile smo dosta upita što Teje znače i kako se ime izgovara. Jednostavno, baš kako se piše. Inspiracija je došla iz riječi Teja, sinonima za snažne i samopouzdane žene koje je spontano kao žargon krenulo iz Nikolininog društva. Kroz godine je riječ ušla u njihov rječnik, a svatko tko ju čuje, brzo je usvoji. Ime Teje u množini su zato što smo nas dvije.

Brend je pokrenut: Teje smo pokrenule na ljeto 2021. godine, s prvom kampanjom Mila koja je oličenje plahe ženstvenosti. Ona je žena koja uživa u sitnicama: u glazbi, mirisu cvijeća, kavi u omiljenom kafiću i čitanju knjige na balkonu. Svjesna je koliko vrijedi i uživa u svome društvu, ne obazirući se na gužve niti gradsku vrevu.

Sama ideja za pokretanjem zajedničkog projekta rodila se početkom godine kada smo krenule s triftanjem odjeće i slaganjem kolekcija.

Luka Lajić

Brend se bavi: Teje je online second hand store s pomno odabranom odjećom nabavljenom s raznih buvljaka, dopremljene izvana ili sjajni nalazi iz second hand shopova. Nit vodilja je razbiti predrasude o second hand odjeći te dati već nošenim komadima priliku za novi život. Cilj nam je osvijestiti na veliko zagađenje koje modna industrija radi te pokušati pridonijeti slow fashion pokretu. Ono što nas izdvaja od ostalih second – handova su kampanje koje će u prosjeku izlaziti svakih mjesec i pol. Svaka od njih nosi naziv po drugoj ženi koja ima drugačiji modni izričaj, razmišljanja i stavove. Cilj je da se svaka žena pronađe u jednoj od njih i da se osjeća kao prava Teja – glavni lik u svome životu.

Luka Lajić

Iza brenda stoje: Prijateljice Nikolina Šiljeg i Maja Krištafor, obje strastvene zaljubljenice i modu. Nikolina je uz sve zauzela i poziciju ispred kamere kao model, dok je Maja digitalna strateginja koja je svoja znanja primijenila u stvaranju brenda.

Pokrenule smo ga: Jer smo shvatile koliko dobro funkcioniramo zajedno u radu na projektima, a budući da smo obje zaljubljenice u modu i obožavamo kupovinu u second handovima, ideja se došla sama od sebe. Važno nam je osim kroz modni izričaj pridonijeti i aktivistički, tako da educiramo o modnom zagađenju te inspiriramo za prenamjenu ili novi život modnih komada kako ne bi završili na odlagalištima otpada.

Luka Lajić

Komade možete razgledati i kupiti: Za sada na našem Instagram i Facebook profilu, a uskoro i u online trgovini.

Cijene se kreću: Htjele smo napraviti brend koji je pristupačan za sve, tako da kod nas nema odjevnog komada iznad 350 kuna, osim što će se nekad naći neki premium komad koji može doseći i cijenu do 500 kuna.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba