DONJE RUBLJE

Sviđa nam se kampanja brenda Monki koja potiče na ljubav prema samoj sebi. Lijepi podsjetnik

Da donje rublje u boji kože ne bi trebalo imati samo jednu nijansu jako dobro zna brend Monki

Obožavamo Monki, jedan od brendova koji drži jedna od najjačih high street grupacija – H&M. Jednostavan dizajn, pristupačne cijene i poštivanje svakog kupca njima su na prvom mjestu što su pokazali i ovom otkačenom kampanjom donjeg rublja.

Angažirali su najrazličitije žene koje su odijenule novu kolekciju donjeg rublja u boji kože. Poznato je da nemamo svi istu boju kože pa su se u Monkiju odlučili predstaviti nekoliko različitih nijansi kako bi svaka žena našla odgovarajući komplet za sebe.

Kolekcija se sastoji od od mekanih tekstura i finih delikatnih detalja poput čipke te dolazi u pet neutralnih nijansi. Cilj je održati individualnost u fokusu, a svaki od 4 modela progovorio je o nekim svojim problemima s kojima se susreće.

Leoni je izjavila kako se osjeća najviše svoja onda kada se ne uspoređuje s drugima te samo vodi svoj život, na svoj način. Ako se uhvati da se ipak uspoređuje, smatra da radi samo korak unatrag od stvarnosti te kaže kako razgovor s voljenima i razmišljanje o svojim postignućima dosta pomaže.

Za Zuleiku to znači podržavati sebe kroz odrastanje i dozvoliti si da stvori snažno mišljene. Samoljublje znači znati da si i više nego dovoljan, da si lije prema vlastitim standardima i da si ponosam na sebe svaki dan. Bell kaže kako sama sebi ne bi dala nikakva savjet i da se voli sve više dok uči o sebi.

Vanessa bi poručila svojim hejterima da kad god radite stvari ispravno, oni postoje oko vas. Život je o tome kako ga doživaljavate i odgovarate na ono što vam se događa. Uglavnom ignorira hejtere i koristi ih da nauči ignorirati negativne utjecaje i sve dok ostane vjerna sebi, može poticati i ostale. Kampanja je nastala u suradnji s fotografom iz Londona Chloe Sheppard.