Super nam je stil producentice Nerme Mehadžić. Otvorila nam je vrata svog ormara
Nerma Mehadžić je producentica zaposlena u Švenk produkcijskoj kući i suosnivačica inicijative #spasime
Nerma Mehadžić je totalna kulerica koju često srećemo u gradu, većinom na kulturnim događanjima, a ako nije u uredu produkcijske kuće Švenk, onda je na setu. Njezin stil odijevanja je vrlo ležeran i jednostavan, a ona ga jako dobro nosi. Bujni kovrčavi dugi bob i okrugli okviri za naočale detalji su zbog kojih ćete ju odmah primijetiti pa smo popričale o njezinom stilu odijevanja s naglaskom na poslovni.
ŠTO NERMA NAJČEŠĆE NOSI NA POSAO
Jednostavno nosi ono u čemu se dobro osjeća taj dan. Najčešće su to akromatske kombinacije, voli crno, ali voli i traper, te bijele košulje. Nosi cipele niskih peta, ali joj je važno da su lijepe. “Negdje sam pročitala da ih modni časopisi nazivaju muškim cipelama. Ja ih ne doživljavam tako, štoviše, u njima se osjećam vrlo ženstveno, ali to je valjda pitanje pristupa tematici i modi.” Od modnih dodataka nosi samo ručni sat i malo rumenila. I naravno, slušalice za mobitel.
Uredski stil se ne razlikuje puno od onoga što nosi na događanja, vidljiv je tek make up koji malo više naglasi. “Što se outfita tiče, zapravo se i ne razlikuje. Sad kad bolje razmislim, prilično uređena idem na posao.” Ipak, zna odjenuti dobro skrojeno odijelo za neki party, ili dekoltirani top. “Tako ipak ne bih išla na set u šest ujutro.”
O STILU, OMILJENOM KOMADU I KUPOVINI
Kaže kako ne može baš definirati svoj stil, ali ga može budžetirati, a kao producentica može reći da je skuplji, ali dugoročno isplativ. “Valjda su to vječni komadi koji su prilična investicija, ali se isplate tijekom godina.” U muškom donjem rublju se osjeća najsnažnije i ima najviše inspiracije, a posljednji komad koji je kupila bilo je bijelo odijelo i to na nagovor bliske osobe, za jednu posebnu misiju.
Najdraže adrese za shopping su joj one na koje ju drugi odvedu, a često kupuje i online. Uzore u odijevanju nema, ali ju česti inspiriraju likovi iz filma. Isto tako smatra da u njezinom poslu nije presudno kako se odijeva, ali je važno. “Znaš kako se kaže u producentskom poslu: content is king. Prema tome, ipak je ključno tko nosi, a ne što.”
O BRZOJ MODI I TRENDOVIMA
Za brzu modu kaže da uopće ne zna što to znači i misli da to sve govori. Čini joj se da sve što najviše voli nositi je vrlo spora moda. Tu spadaju bijele i crne košulje, mornarske majice, kvalitetna odijela. Što se tiče trendova ili naj komada koji je vidjela u posljednje vrijeme kaže da je baš nedavno kupila kabanicu maslinaste boje koja se već sad prilično isplatila, s obzirom na snijeg u svibnju. “A meni je predivna, onako malo gumena.”