HRVATSKA MODA

Šuljice je novi brend s hrvatskim potpisom specijaliziran za košulje. Razgovarale smo s osnivačicom

FOTO: Shuljice

Matea Biršić pokrenula je brend usko specijaliziran za jedan odjevni predmet i posvetila se samo prirodnim materijalima

Studentica Grafičkog fakulteta s diplomom preddiplomskog studija Tekstilno-tehnološkog fakulteta (modni dizajn) i strukom fotografskog dizajnera, Matea Biršić, pokrenula je specifičan brend koji će obožavati zaljubljenice u minimalističku estetiku.

“Brend zapravo postoji od 2016. godine no kako sam i dalje studirala i nisam mogla toliko vremena posvetiti svemu što se veže za brend,” kaže Matea o svom brendu košulja Šuljice. “Tako sam Šuljice stavila na pauzu. Nedavno sam ponovno odlučila stisnuti play i započeti ispočetka te stvoriti nešto što neće biti još jedan brend brze mode, već će pričati priču o odjevnom predmetu koji ljudi nose još od povijesti, a to je košulja. Ovdje se radi o ženskoj košulji.”

KOŠULJA KAO KLJUČNI KOMAD U ORMARU SVAKE ŽENE

“Košulja, a u ovom slučaju Šuljica je osnovni komad garderobe kad se radi o ženama koje uz posao vole izaći s društvom, naginju klasici i basic komadima, no ipak se na neki način žele istaknuti”, kaže Matea. “One se osjećaju dobro u vlastitoj koži, ekološki su osviještene i ne žele da odjeća nosi njih već da one nose odjeću.”

Zato se u Matejinim kolekcijama može naći, kako sama kaže, pomaknuta klasika. “Nudit će se pomaknuta klasika s naglaskom na svijest o masovnoj potrošnji, brzoj modi te ekološkom zagađenju zbog velikih količina nerazgradivog otpada među kojima modna industrija zauzima vodeće mjesto. A to znači da će svaki idući model biti funkcionalan i nosiv na više načina, a opet poseban i jedinstven. Isto tako modeli će se za sada uglavnom bazirati na univerzalnim veličinama i oversized modelima.”

Vjeruje, kaže, da je to jedini način na koji možemo spriječiti masovno kupovanje odjeće koju ćemo nositi vrlo kratko i koja će naposljetku završiti u otpadu.

LIMITIRANE KOLEKCIJE

Šuljice su, kaže Matea, “vizija vlastite klasike, različiti modeli i uzorci koji se mogu nositi na više načina. Limitiranog izdanja. Što znači da će količina Šuljica svaki mjesec biti ograničena i samim time neće se stvoriti veliki efekt ponavljanja.”

Za sve upite oko nabave košulja svi joj se mogu obratiti putem Instagrama ili Facebooka, a cijene se, kaže, formiraju ovisno o modelu. “Kako je broj košulja ograničen fokus nam je na kvaliteti iste i na zadovoljstvu žena koje nose Šuljice. Stoga i sve ostalo ovisi o vrsti materijala i trajanju samog procesa izrade košulje. Nije nam bitan broj, već zadovoljstvo i dobar feedback krajnjih korisnika odnosno korisnica.”

Na pitanje hoće li se brend i u budućnosti baviti samo košuljama ili ga ipak planira širiti i na druge komade, Matea odlučno odgovara: “Za sada ostajem pri košuljama!”