Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

LOOK

Stigla je majica za sve one kojima fali pravi Céline

Kad je stigao na čelo kuće Céline, Hedi Slimane je odmah maknuo slavni naglasak sa slova e i, očekivano, razbijesnio mnoge

Sličnu je stvar učinio kad je 2012. postao kreativni direktor kuće Yves Saint Laurent i iz imena maknuo ime njenog osnivača pa se danas ta kuća zove samo Saint Laurent. Razbijesnilo je to brojne fanove legendarnog Yvesa Saint Laurenta pa su se kao odgovor pojavile majice s natpisom “Ain’t Laurent Without Yves”. Slična stvar dogodila se i sada.

MAJICA S NATPISOM KAO ODGOVOR NA KONTROVERZNOG DIZAJNERA

Modna urednica i stručnjakinja za prepoznavanje originalnih luksuznih predmeta, Brooke Marks, praktički je preko noći osnovala novi brend koji je nazvala Bring Back Philo, aludirajući na to da se kreativna direktorica Phoebe Philo treba vratiti u kuću Céline u kojoj je provela posljednjih deset godina.

U prvoj kolekciji predstavila je tako dvije majice s natpisima koje se prodaju po cijeni od otprilike 275 kuna. Na prvoj piše “Bring Back Philo” što je i naziv brenda, a na drugoj “Respect the é”. Odgovor je to na još jedan Slimaneov kontroverzan potez, a je li on imao smisla saznat ćemo 28. rujna kad će dizajner predstaviti svoju prvu kolekciju za Céline u Parizu.

JESEN 2018. U ZNAKU MAJICA S NATPISOM

Nekoliko dana prije pojave ove majice, svoju majicu s natpisom odnosno printom fotografije predstavila je Victoria Beckham. Učinila je to kako bi proslavila 10. godišnjicu svog brenda čiju je novu kolekciju po prvi put prikazala u Londonu. Majica košta 965 kuna, a prikazuje slavnu fotografiju koju je za Victorijinu kampanju snimio Juergen Teller.

Osim nje, svoju prvu majicu za Burberry predstavio je Riccardo Tisci i vrlo brzo podigao buru. Radi se o crnoj majici na kojoj se isprepliću bijeli Burberryjev logo i slovo T kao početno slovo Riccardovog prezimena, a majica je već kontroverzna jer joj cijena iznosi više od 2.500 kuna. Unatoč tome, trendseterice diljem svijeta je već nose.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba