MODA

Stigla je kampanja za Simone Rocha x H&M i sad smo još nestrpljiviji da napokon dođe i kolekcija

Nova Simone Rocha i H&M kampanja priča je o prijateljstvu i radosti

FOTO: Tyler Mitchell

Nova Simone Rocha i H&M kampanja priča je o prijateljstvu i radosti

“Simone Rocha i H&M s ponosom predstavljaju fotografije i film za predstojeću kolekciju Simone Rocha x H&M. Snimio ju je Tyler Mitchell, u njegovom potpisu optimističnog stila, kampanja poziva ljude da zakorače u svijet Simone Rocha x H&M i iskuse osjećaj zajedništva, snažne ženstvenosti i bliskosti koji su osnova kolekcije. Kampanja je priča o prijateljstvu, radosti i oda trenucima druženja i okupljanja. Poruka je to o nadi i radosti koja će se dogoditi kad se ponovno možemo sastati i okupiti kako bismo večerali, opustili se, nasmijali se, plesali”, poručili su danas iz H&M-a povodom lansiranja kampanje za njihovu novu kampanju, onu s britanskom dizajnericom Simone Rocha.

Da bi do kraja prenijeli tu poruku optimizma i nade, odlučili su se da zvijezde kampanje ne budu isključivo modeli već mladi talenti u usponu. Tako u kampanji vidimo glumce Daisy Edgar-Jones i Micheala Warda, glavnu plesačicu kraljevskog baleta Francescu Hayward, umjetnicu Faye Wei Wei, modele Mouchette Bell i Aramish Mangi te glazbenicu Kelsey Lu koja je ujedno i autorica soundtracka za film kampanje. Uz njih pojavljuju se i modeli koje Simone Rocha inače angažira kao zaštitna lica, a to su Tess McMillan i sestre Adwoa Aboah i Kesewa Aboah, prva je aktivistkinja i model, a druga umjetnica i model.

Kampanja je inače snimljena u povijesnoj kući i vrtovima Great Dixter u Northiamu, u istočnom Sussexu u Engleskoj, a prikazuje slijedove obroka i rituale koji dolaze s uživanjem u hrani i slobodnom vremenu. Stilist kampanje bio je Robbie Spencer, vizažist Thomas De Kluyver, a za frizure je zaslužna Cyndia Harvey.

“Htjela sam da kampanja uhvati i duh i zajednicu glumačke ekipe i da istraže odnose između prijatelja, prirode, obitelji i ženstvenosti. Stvarajući nešto prirodno, zaigrano i poetično u prekrasnom Great Dixteru”, rekla je Simone Rocha povodom ove kampanje. Kolekcija u odabrane trgovine i online stiže 11. ožujka.