REVIJE

Slavljenička revija Ivice Klarića i kaputi Ane Marije Ricov obilježili zadnju večer Bipa Fashion.hr-a

FOTO: Nives Bošnjak

Posljednja večer Bipa Fashion.hr-a održana je sinoć na Zagrebačkom velesajmu, a vidjeli smo pet novih dizajnerskih kolekcija

Na posljednjoj večeri koja je održana sinoć svoje su revije prikazali Marina Design, Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Mateyaneira i Ivica Klarić. Klarić je zatvorio ovo izdanje Bipa Fashion.hr-a i definitivno izazvao najveće oduševljenje kod publike, ali krenimo po redu.

21:00 Stigla sam na Velesajam prije otprilike sat vremena, pozdravila par ljudi koje sam srela i nakon 45 minuta čekanja, krenula je revija Marine Design. Dizajnerica Marina Obradović u Zagrebu prikazuje svoje kolekcije već 13 godina i pronašla je nišu za komade koji nisu, kako hrvatski novinari vole reći, avangardni, a nisu ni trendi. Oni su često asimetrični, razrađeni u kroju koji se vizualno mijenja kad dođe na žensko tijelo, a kod tkanine je gotovo uvijek naglasak na njezinoj teksturi. Marina to dobro radi i ima veliku publiku u Hrvatskoj i inozemstvu.

21:14 Nakon Marine, novu kolekciju za svoj brend Bite My Style predstavio je Zoran Aragović. Baš kao i Marina, i Zoran je našao svoju nišu. Za njega su tipični svojevrsni kolaži koje radi od tkanina. Tako gotovo svaki njegov komad karakterizira tehnika patchworka pri čemu spaja komade tkanine različitih uzoraka, tekstura, prozirnosti i veličina, a to smo vidjeli i sinoć. No, reviju je otvorio ženskim kostimom koji se sastojao od pencil suknje i raskošnog sakoa s volanima i s džepovima na rukavima i to u tamnoj boji. Tu smo neku vidjeli drugu stranu Zorana Aragovića jer se radi o kostimu koji doista možete nositi na posao ako radite primjerice u odvjetničkom uredu, a opet je imao pomak u njegovom stilu što u kroju što u fluorescentnoj zelenoj koja ja izvirala ispod tamnog lica sakoa.

21:26 Ana Maria Ricov je sa svojim novim modelima izašla na pistu nakon Zorana Aragovića, a u njoj ništa nije bilo važno osim kaputa. Bilo ih je puno i svi su bili sjajni. U kolekciji je bilo i zanimljivih haljina i pidžama odijela, ali su kaputi bili tako sjajno izvedeni, s odlično posloženim krojnim dijelovima kojih je na svakom kaputu bilo minimalno 10, i s odlično ukomponiram bojama. O kaputima bi od nje nešto mogao naučiti dizajnerski dvojac Mateyaneira čiji su kaputi izgledali poprilično loše, a dizajnerice su modele slale na pistu samo u njima, bez odjeće ispod (čujem glas svoje profesorice s modnog dizajna u glavi: “Kolegice, ovo nije odjevna kombinacija. Gdje vam je odjeća koja se nosi ispod kaputa?”). Predstavile su i par vrlo prvoloptaški dizajniranih haljina i odijela, a onda iste te komade iz nekog razloga opet poslale na pistu s još par kaputa prebačenih preko. Tu više ne moramo ni govoriti o dizajnu, to je jednostavno neprofesionalno.

21:45 Napokon smo dočekali i slavljeničku reviju Ivice Klarića. Otvorio ju je sa ženskom kaput-haljinom i time nam dao naslutiti da bi se njegova ženska linija mogla vratiti i prije nego smo očekivali. U kolekciji je predstavio niz finih odijela, savršeno krojenih i sašivenih, i s istovremeno suptilnim i odvažnim kariranim uzorkom u fokusu. Reviju je, između ostalih, nosilo i par poznatih lica, a to su Vlaho Arbulić, Ivan Šarić, Ivan Dečak i Miran Kurspahić što je publiku oduševilo. No, sjajno je to što su oni doista Klarićevi vjerni kupci i baš zato su najbolja reklama za njegov brend. Čestitamo i veselimo se još nizu uspješnih godina IK Studija.

21:15 Ok, sve je gotovo, izašla sam i zovem taksi. Sinoć, 27. listopada, u pola 10, bilo je 18 stupnjeva u gradu Zagrebu. 18 stupnjeva, ljudi. Skidam šal od kašmira i pitam se koliko će ljudi iz publike nakon ovih revija odbaciti brzu modu koja je uvelike zaslužna za tih 18 stupnjeva na kraju listopada, i kupiti nešto od hrvatskih dizajnera?