Dvojac SHSadler

Sjećate se ljepote bez filtera? Genijalan projekt koji šalje snažnu poruku o ljepoti u doba selfieja

FOTO: Instagram: SHSadler

Uznemirujuća kampanja slavi prirodnu ljepotu na pomalo kontroverazan način

Odrubljene glave u pakiranju za hranu koje svakodnevno viđamo u supermarketu koncept je koji je nastao pod fotografskom palicom dvojca SHSadler, čija ideja je bila uhvatiti izraze lica modela presvučenih plastičnom folijom. Badw0lfy, Miki Hamano, Adelina Novak i Eromomen su četiri modela upakirana u posudice za hranu, a njihovi uznemirujući izrazi lica govore više od tisuću riječi.

Poanta priče je bila izazvati svijest kod svih onih koji žive pod društvenim pritiskom i spasi buduće generacije. Ljepota nije ono što nam svakodnevno nameće život na društvenim mrežama. Ljepota nije nešto što se može kupiti ili presvući s nekoliko filtera.

Kreativni dvojac koji stoji iza brenda SHSadler su Julia SH @juliashoots i Nic Sadler @nic.sadler kojima je ovo jedan od alata za sudjelovanje borbi protiv standarda. Nazvali su ga “svježe meso” što je prilično uznemirujuće. A s druge strane, ne možemo prestati gledati u fotografije. Ovaj projekt trebao bi mijenjati svijest koja između ostalog potvrđuje onu da u trenutku kad istrošimo sve što nam je moderni svijet pružio, želimo se vratiti na početak. Pa, dobar nam tek!