MODA

Saznajte kakve modele Fjällräven Kånken ruksaka možete nabaviti za vaše iduće putovanje

Najpoznatija polarna lisica Fjällräven Kånken od sada dostupna u ShoeBeDo prodavaonicama

Polarnu lisicu koja skriva svoju njuškicu iza raskošnog repa, dijelom da ju ugrije, a dijelom da njezinu crnu boju sakrije od opasnih predatora u polarnoj bjelini sigurno ste već vidjeli na leđima neustrašivih putnika i bojažljivih prvoškolaca, na leđima okorjelih alternativaca i ozbiljnih poslovnih ljudi, baka i unuka, majki i djece. Ta lisica naime simbolizira Fjällräven Kånken, najprodavaniji svjetski ruksak s kojim ćete se od sada u svoj njegovoj raskoši upoznati u najbližoj ShoeBeDo prodavaonici. Riječ je o mjestu pozitivnih vibracija koja okuplja kreativce koji žele biti u trendu, ali pritom ostati svoji. Mlade i one koji se tako osjećaju: individualce koji pomno njeguju svoje ja, ali poštuju i prihvaćaju tuđe. Upravo su to neki od principa na kojima je izgrađen Kånken i baš zato je ovo početak jedne uspješne priče na zadovoljstvo svih.

Sve samo ne običan ruksak

Da parafraziramo jednu izlizanu frazu kojom se često relativizira važnost automobila: ruksak je tu da u njemu prenesete stvari od točke A do točke B. Kånken kako mu i samo ime govori (švedska riječ za nositi) stvoren je baš za to. Nastao je 1978. godine jer je Ake Nordin, osnivač Fjällrävena, odlučio riješiti problem koji su švedski školarci imali problema s držanjem i bolovima u leđima. A problem je nastao jer su mahom nosili tada popularne ruksake na jedno rame, koji nisu na pravi način raspoređivali teški školski pribor. I to je upravo smjer kojeg se Kånken uspješno drži do danas. Jer tu se zaista radi o ruksaku u kojem ćete ugodno i sigurno nositi vaše stvari od točke A do točke B, koji će se uklopiti u svaki outfit i koji će savršeno odražavati svaku osobnost i tako već 41 godinu. Zbog toga je i proglašen umjetničkim djelom i postao najprodavaniji svjetski ruksak. To su prepoznale i influencerice Ana Bacinger, Ljupka Tanevska i Mija Dropuljić koje ih nose na svojim brojnim putovanjima.

Modeli ruksaka

Kånken Classic s kojim je sve počelo izrađen je od otpornog i izdržljivog materijala Vinilyon F, a zapremnina od 16 l čini ga odličnim rješenjem za svakodnevne obveze. Kånken Mini, zapremnine 7 l namijenjem je djeci i onima koji trebaju manje prostora. Kånken No.2 izrađen je od vodootpornog i vrlo izdržljivog materijala G-1000, a prepoznatljiv je po kožnom logu i ručkama. Re- Kånken poseban je po činjenici da je izrađen od 11 recikliranih plastičnih boca i na taj način svjedoči koliko je Fjällräven kao brende posvećen borbi za zaštitu prirode. Ove godine su predstavljene i inačice Kånken Art koja će vas oduševici jedinstvenim uzorcima inspiriranima skandinavskim krajolicima i pčkim predajama te Kånken Sling, torbica preko ramena koja s 2,5 l zapremnine predstavlja savršenu minijaturu poznatog klasika. Za one koji vole svoj posao nositi sa sobom tu je Kånken Laptop u nekoliko veličina, dok linija Kånken Essentials predstavlja nova lica omiljenog ruksaka kao što su Kånken Travel Waller, Cooling bag, Toiletry bag i sl.

Kraj ljeta je pravo vrijeme za nove pustolovine za koje će vam dobro doći Kånkenovi ruksaci koje možete pronaći ovdje ili na nekom od sljedećih prodajnih mjesta: ShoBeDo Gajeva, ShoBeDo Avenue Mall, ShoBeDo CC one West, ShoBeDo CC one East, ShoBeDo CC one Split, Supernova Zadar, ShoBeDo Tower Rijeka.