HRVATSKA MODA

Razigranom i šarenom kolekcijom Zoran Aragović proslavio rođendan svog brenda

Slavljenička kampanja Zorana Aragovića obilježena drastičnom promjenom

Točkice, grafički printevi, prugice, šarenilo i romantika inspirirana osamdesetim i devedesetim godinama prošlog stoljeća krase novu kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2019. brenda BiteMy Style. S tom je kolekcijom predstavljenom na Bipa Fashion.hr-u, dizajner Zoran Aragović ujedno i proslavio 15 godina uspješnog djelovanja na hrvatskoj modnoj sceni.

U ulozi modela slavljeničke kolekcije našla se pjevačica grupe Bang Bang, Lara Antić, koju je Aragović uspio nagovoriti da ošiša svoju dugu kosu i time obilježi rođendan njegovog brenda. Lara je istaknula: “S kraćom kosom, došla je i Zoranova ideja za snimanje kampanje. U takvoj se ulozi do sada nisam našla i snimanje je za mene bila velika nepoznanica, ali i zabava.”

Romantična i neopterećena odjeća uz prepoznatljiv Aragovićev potpis, ovog je puta stavljena u kontekst rođendanskog tuluma, uz puno šarenih tapeta, konfeta i balona koji upotpunjuju njegove kreacije, ali su i odraz dizajnerovog vedrog duha. To je pokazalo i samo snimanje koje se održalo u intimnom okruženju iza objektiva Denisa Butorca i u društvu dragih prijatelja i suradnika.

Uz kapute, suknje, sakoe, haljine i košulje ukrašene mašnama, dizajner se poigrao sa strogim i lepršavim krojevima te tako zaokružio svoju slavljeničku kolekciju. Za kraj je dizajner rekao: “Sretan sam i ponosan što upravo s ovom kampanjom slavim svojih 15 godina na hrvatskoj modnoj sceni”.