Petar je novi hrvatski brend ženske odjeće koji će voljeti minimalistice
Iza njega stoji Lidija Skočibušić koja je godinama u modnoj industriji
Iza njega stoji Lidija Skočibušić koja je godinama u modnoj industriji
Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.
Ime brenda: Željela sam ime koje je istovremeno jednostavno, jako, i vizualno lijepo. Ime Petar za koje sam osobno vezana, oduvijek mi se sviđalo kako zvučno tako i grafički. Shvatila sam da sjedinjuje sve moje želje vezano za ime brenda i u potpunosti korespondira s vrijednostima brenda. Tako je nastao Petar.
Brend je pokrenut: Početkom 2021. godine, nakon višegodišnjeg iskustva u struci došlo je vrijeme za promjenom i korakom dalje. U Petru su zaživjele vizije i ideje koje se godinama kristaliziraju u mojoj glavi.
Brend se bavi: Petar je pret-a-porter brend ženske odjeće u kojem je nastanak svakog odjevnog predmeta promišljen, inovativan i specifičan kako u idejnom tako i u vizualnom smislu. Objedinjuje filozofiju i estetiku pojednostavljivanja i svođenja na pravilne geometrijske uzorke, slaganje dijelova odjevnog predmeta po principu origamija te kombiniranje istih s tradicionalnim načinom konstrukcije odjeće. Rezultat je minimalistička pročišćena silueta zamišljena kao modna inačica suvremenog produkt dizajna. Željeni cilj postižem i korištenjem jakih kolorita te raznim intervencijama na površinu postojeće tkanine.
Iza brenda stoji: Lidija Skočibušić, dipl. ing. tekstilne tehnologije, modna dizajnerica s dugogodišnjim iskustvom u struci. Radila sam kao dizajner ženske odjeće u Herucu i X-nationu nekad jakim hrvatskim modnim brendovima omiljenim među ženama svih generacija te donedavno u Stolniku zagrebačkom obrtu poznatom po ženskoj odjeći vrhunskog dizajna te kvalitete materijala i izrade.
Pokrenula sam ga: nakon rada u brendovima različitih senzibiliteta i modnog izričaja pokrenula sam brend koji je beskompromisno moja vizija odjeće i ugradila stečeno iskustvo o tkaninama, konstrukciji, izradi i funkcionalnosti odjeće. Željela sam ponuditi inovativan i artistički proizvod ženama koje svojim odijevanjem prezentiraju sebe i svoje stavove a prepoznaju se u vrijednostima koje Petar komunicira.
Komade možete razgledati i kupiti: Na Instagramu, Facebooku , a dio kolekcije dostupan je online na bazzar.hr
Cijene se kreću: od 1400 do 1700 za haljine, jakne od 1500 do 2000, hlače od 1000 do 1200, suknje od 900 do 1100, topovi od 800 do 1000 kuna.