MODA U 2018.

Komadi koji su 2018. godine dominirali Instagramom. Neki se još uvijek mogu kupiti

Izdvojile smo 15 ključnih komada koji su dominirali našim Instagram feedovima ove godine

Servis za pretraživanje Lyst predstavio je listu najpopularnijih komada na Instagramu, a na njoj su se našle Prada flame cipele, Saint Laurent Loulou sunčane naočale, Prada čarape s logom, Chloe odijelo s motivom konja, Jonathan Simkhai traperice na vezanje, Réalisation Par Naomi suknja, ružičasti Ganni kombinezon, Off-White remen i Gucci remen.

No, budući da Lystovi podatci isključuju neke brendove kao što je primjerice Chanel, odlučile smo sastaviti listu komada koji su se najčešće pojavljivali na našim Instagram feedovima i izdvojile 15 komada od kojih se neki još uvijek mogu kupiti.

Réalisation Par Naomi suknja

Četvrti najpopularniji komad na Lystovoj listi je satenska suknja brenda Réalisation Par. Nosili su ju zbilja svi u cijelom svijetu, a toliko je popularna da je brend neprestano iznova vraća u svoju online trgovinu. Cijena suknje je oko 1.180 kuna, a dostupna je na službenim stranicama brenda Realisation Par.

Točkasta Topshop haljina

Ovu ste točkastu haljinu sigurno vidjeli jer su je nosile i naše trendseterice kao što je Ana Bacinger. Haljina je bila nevjerojatno popularna tijekom cijelog ljeta, cijena joj je iznosila oko 405 kuna, ali je, nažalost, više nema u prodaji.

Vampire’s Wife Falconetti haljina

https://www.instagram.com/p/BZ0LQhCFr2h/

Otkad je Susie Bick, supruga Nicka Cavea, pokrenula vlastiti brend Vampire’s Wife, niže samo uspjehe. Britanske trendsterice kao što su Alexa Chung, Sienna Miller i Keira Knightley je obožavaju, Florence Welch je jedno od zaštitnih lica brenda, a nedavno je i Jennifer Aniston nosila njezinu haljinu. Model Falconetti definitvno je najpopularniji u ponudi njenog brenda i može se kupiti u raznim online trgovina, ali joj se cijena kreće oko 10 tisuća kuna.

Chanel šešir od PVC-a

Chanel se ne može kupiti online, ali je njihov mali prozirni šešir od PVC-a osvojio trendseterice diljem svijeta. Nosile su ga sve od Linde Tol do Eve Chen, ali svega par mjeseci dok ih alternativni mediji poput Diet Prade nisu počeli prozivati zbog promoviranja plastike.

Celine mrežasta shopping torba

Ovu je torbu za shopping ili plažu dizajnirala Phoebe Philo, no s njenim odlaskom i dolaskom Hedija Slimanea na čelo brenda, stari komadi više nisu u službenoj prodaji. Ova popularna torba koju su trendseterice nosile tijekom ljeta zato se još može naći samo na stranicama koje preprodaju dizajnerske komade kao što je Vesitiaire Collective, a cijena joj se kreće oko 1.500 kuna.

Jacquemus La Bomba šešir

Na službenom Jacquemus webshopu, ovaj popularni šešir je i dalje dostupan po cijeni od 2.855 kuna. Definitivno nije jedan od onih komada koje će kopirati high street brendovi, ali i zato jedan od najprepoznatljivih komada s Jacquemusovim potpisom i nedvojbeno je obilježio ovu godinu.

Rixo London Lucy Tiger Stripe haljina

Rixo London je ove godine doživio pravi procvat, njihove midi haljine trendsterice obožavaju, a rang pristupačnog luksuza u koji spadaju čini ih prihvatljivijima za više ljudi. Ova zelena haljina s printom koju su svi nosili i dalje je dostupna u službenoj online trgovini brenda za oko 2.700 kuna.

Staud Moreau i Shirley torbice

Staud je još jedan mladi brend koji je apsolutno dominirao ove godine. Njihova torbica od PVC-a s umetkom od krokodilske kože kao i drugi model bucket torbice s mrežom dominirali su Instagramom cijele godine. Oba modela još uvijek su dostupna u službenoj online trgovini brenda Staud, a cijene im se kreću ovisno o tome od kože koje životinje su izrađene.

Prada cipele s plamenom

https://www.instagram.com/p/BnjnAsvnv-3/

Prada cipele s plamenom koje su prvi put predstavljene u kolekciji za proljeće/ljeto 2012. vratile su se u njihovoj kolekciji za jesen 2018. i postale ponovno toliko popularne da su se našle na 10. mjestu Lystove liste najpopularnijih komada s Instagrama. Mogu se pronaći na Modi Operandi, Matchesfashionu, MyTheresi i Farfetchu, a cijena im iznosi oko 6.650 kuna.

Balenciaga Triple S tenisice

O Balenciaginim tenisicama ne trebamo puno pisati jer su ih zbilja nosili svi, mogle su se kupiti i u Zagrebu, a iskopirali su ih svi high street brendovi koji drže do sebe. I dalje se mogu kupiti u njihovom webshopu po cijeni od 5.360 kuna.

Celine čizme čarape u dva tona

Skandinavske trendseterice ne skidaju se iz ovih Celine čizama još uvijek. Na tjednima mode u Kopenhagenu, Stockholmu, New Yorku i Londonu nosile su ih Pernille Teisbaek, Emili Sindlev, Jeanette Madsen, Annabel Rosendhal, ali i glavna urednica australskog Voguea, Christine Centenera. Čizme se, nažalost, više ne mogu kupiti.

Louis Vuitton Archlight tenisice

Aimee Song koju na Instagramu prati pet milijuna ljudi se ove godine nija skidala iz Louis Vuitton verzije ružnih tenisica. Cijena im iznosi 7.099 kuna, a još uvijek su dostupne u čak šest različitih modela. To vam govori dovoljno o njihovoj popularnosti.

Le Specs The Last Lolita sunčane naočale

Kendall Jenner, Gigi i Bella Hadid, Hailey Bieber – malene Le Specs sunčane naočale bile su zaštitni znak supermodela ove godine. The Last Lolita je bio najpopularniji model, a još uvijek je dostupan u njihovoj online trgovini po cijeni od tisuću kuna.

Balenciaga natikače

Špičaste, satenske natikače s minijaturnom mašnicom i V izrezom za prste zvuče bizarno, ali upravo je to komad koji je Balenciaga ove godine tako uspješno plasirala. Dolazile su u crnoj, zelenoj, žutoj, boji lavande, plavoj i boji fuksije te u tamnoplavoj s Balenciaga logom, a još uvijek se nose na ulicama New Yorka jer kako kaže Leandra Medine ispod ove fotografije, sezona otvorenih cipela završava samo ako joj dopustite. Cijena im je nemalih 5.500 kuna.

Manolo Blahnik Lurum satenske natikače

Najslavljenije među svečanim cipelama ove sezone su definitivno ove Manolice. Zovu se Lurum, a dolaze u tamnoplavoj, srebrnoj i ljubičastoj boji. Trendseterice ih obožavaju, a još uvijek se mogu kupiti po cijeni od oko 7.200 kuna.